Центр удосконалення економічної журналістики

Опис

Ми віримо, що ЗМІ недаремно називають “четвертою владою”. ЗМІ мають бути не просто джерелом актуальної  інформації. Їхня задача – допомагати країнам еволюціонувати. Суспільство розвивається лише через діалог, через обговорення важливих, але не завжди помітних подій та процесів. Журналісти мають формувати порядок денний, контролювати й оцінювати рішення та дії влади й таким чином  сприяти економічному розвитку країни.

Напрямки діяльності Центру

У рамках своєї місії з підвищення  рівня економічної дискусії та фінансової грамотності населення, що прямо  впливають на якість прийнятих рішень, Київська школа економіки, VoxUkraine, Visa та ICU заснували Центр вдосконалення економічної журналістики. Партнер Центру у 2019 році – компанія Нова Пошта.