Як ІТ-бізнесу потрапити на сторінки західних і українських ЗМІ?

10.12.2021

Як бізнесу потрапити на сторінки Forbes? Як зацікавити видання, аби про вас написали? І як обрати ЗМІ для співпраці? Про це і не тільки говорили фахові спікери під час події «Як ІТ-бізнесу потрапити на сторінки західних і українських ЗМІ?» 10 грудня 2021 року.
Засновник The Rebooting і колишній головний редактор Digiday Брайан Моріссі наголосив, що останнім часом про український бізнес закордонні медіа стали говорити значно більше.

«Українські ІТ-компанії стрімко розвиваються в останні роки, і наші медіа пишуть про їхні здобутки, а не лише про зміни в Україні в політичній і соціальній сферах», – додав він.

СEO&founder Slova Tech PR Вірослава Новосільна додала: аби збільшити шанси потрапити на сторінки іноземних ЗМІ українським компаніям варто робити унікальний продукт і не боятися наголошувати на своєму походженні.

«Якщо ти – українська компанія в Америці, і відкрито про це говориш, то шансів отримати увагу ЗМІ і фінансову підтримку більше. Адже американських компаній багато, і конкуренція там шалена. А ми вже відрізняємося від інших», – підкреслила вона.

Якщо ж мова йде про українські видання, зазначив головний редактор SPEKA Media Роман Судольський, їх треба вміти зачепити історією. Наприклад, розказати не про успіх компанії, а про її невдачу, яку ви змогли використати на свою користь.

«Знайдіть спосіб, як показати, що якась негативна ситуація – конфлікт із замовником, наприклад, допоміг вам вийти на нові ринки, досягти більшого успіху. Маскуйте успіх під фейл – і про вас напишуть більше», – додав Роман.

Директор Центру журналістики Київської школи економіки Андрій Яніцький, у свою чергу, підкреслив, що бізнесу треба ретельно обирати медіа для співпраці. Адже ті видання, які не гребують писати фейки, підтримувати російську пропаганду і просто розганяти трафік, можуть зруйнувати репутацію компанії.

«Як дізнатися, чи можна довіряти медіа? Подивіться стрічки новин медіа: чи є там посилання на першоджерела, збалансовані точки зору, маркована реклама. Обов’язково перевірте, чи вказані повні контакти редакції, а не лише пошта, чи є ім’я головного редактора. І зробіть власні висновки», – пояснив він.

Яніцький також наголосив, що у проєкті «Бізнес – за якісні медіа» скоро з’явиться посібник із детальними критеріями якісних медіа і порадами щодо співпраці.