fbpx

Економіка в дії: аналіз ринків та споживачів

На курсі ви дізнаєтесь про економічні фактори, які впливають на ціни товарів та послуг, про те, як працюють ринки, чим визначається поведінка споживачів, яку цінову політику обрати для максимізації прибутків, як оцінювати та прогнозувати попит

Опис

Аудиторія курсу:

 

  • аналітики ринків;
  • аналітики продажів;
  • підприємці малого та середнього бізнесу;
  • фахівці департаментів маркетингу та продажів;
  • фахівців планово-економічних відділів;
  • продакт-менеджери.

На курсі ви навчитеся:

 

  • застосовувати знання з економіки для прийняття кращих рішень щодо ціноутворення;
  • визначати різні типи витрат та їхній вплив на рішення щодо виробництва та ціноутворення;
  • аналізувати процес вибору споживача та його наслідки для оптимального ціноутворення;
  • розраховувати різні типи цінової еластичності для визначення впливу ціни на попит та доходи;
  • оцінювати функції попиту за статистичними даними;
  • знаходити можливості для цінової дискримінації (продавати один і той же товар за різними цінами різним покупцям) та рекомендувати стратегії для максимізації продажів та прибутків.

 

Курс проводять викладачі Київської школи економіки:

 

  • Олена Бєсєдіна – викладач KSE, отримала ступінь Ph.D. в університеті Бокконі в Італії;
  • Олеся Верченко – викладач та віцепрезидент з економічної освіти KSE, отримала ступінь PhD з економіки в університеті штату Вірджинія в США;
  • Ганна Вахітова – викладач KSE, отримала ступінь Ph.D. з економіки в університеті штату Кентуккі у США;
  • Ольга Купець – викладач KSE, захистила дисертацію в Інституті демографії та соціальних досліджень ім. В. Птухи НАН України;
  • Максим Обрізан – викладач KSE, отримав ступінь PhD з економіки в університеті штату Айова в США.

Тривалість та формат курсу:

 

  • 7 вечірніх модулів по 3 год – з 18:30 до 21:30
  • “живе спілкування” – всі заняття відбуваються в режимі реального часу через сервіс конференц-зв’язку Zoom, що дає можливість задати питання викладачу та працювати в групі з іншими учасниками курсу
  • практичні та інтерактивні завдання під час заняття та між модулями
  • мова – українська
  • всі матеріали та відеозаписи занять в особистому онлайн кабінеті

 

За результатами успішного проходження курсу кожен учасник отримає сертифікат.

 


 

Програма курсу:

 

1. Олена Бєсєдіна: Як працюють ринки: попит, пропозиція та аналіз конкуренції

  • Прибутки, мотивація та ринки
  • Як встановлюються ціни: взаємодія попиту та пропозиції
  • Ринкова структура та аналіз конкуренції

 

2. Ольга Купець: Економічна поведінка споживача: уподобання та бюджетні обмеження

  • Байдужі споживачі? Криві байдужості, бюджети та оптимальні споживацькі кошики
  • Індивідуальний та ринковий попит
  • Чи раціонально їсти «від пуза» у баффет-ресторані, і як визначити ціну на вхід для максимізації прибутків?

 

3. Олеся Верченко: Аналіз попиту: еластичність та продажі

  • Складні стосунки між цінами та продажами
  • Еластичність попиту, доходу, перехресна еластичність
  • Еластичність та надходження

 

4. Олена Бєсєдіна: Принципи оптимального ціноутворення: рецепт економіста

  • Ціноутворення на ринках з різним рівнем конкуренції
  • Стратегії у ціноутворенні для збільшення прибутковості

 

5. Максим Обрізан. Вступ до аналізу даних: описова статистика та візуалізація

  • Номінальні, порядкові та кількісні дані
  • Графічні методи опису даних: кругові та секторні діаграми, гістограми
  • Кількісні методи опису даних: міри середньої тенденції та розкиду
  • Кореляційний аналіз

 

6. Ганна Вахітова. Вступ до статистичних методів: регресійний аналіз

  • Класична лінійна регресія на прикладі перехресних даних
  • Точність регресійної моделі
  • Статистична та практична значимість коефіцієнтів
  • Вибір оптимальної моделі
  • Вступ до прогнозування попиту за допомогою регресії

 

7. Максим Обрізан: Оцінювання та прогнозування попиту в часі

  • Прогноз попиту за допомогою регресійного аналізу часових рядів
  • Оцінка тренду та “помилкова регресія”
  • Застосування фіктивних змінних для аналізу сезонності
  • Вступ до авторегресійних моделей та моделей ковзного середнього

Більше інформації Менше інформації
Формат

Короткострокові

Тривалість

7 модулів

Формат

Короткострокові

Поспілкуватись з менеджеркою коротких програм KSE:

 

Ольга Кучер

T0KUP8W2J-UFJLSFQJE-e582dc63bc91-512
viber (1)
whatsapp (1)