Економіка в дії: аналіз ринків та споживачів

Цей курс продемонструє всі економічні фактори, які лежать в основі ціноутворення товарів і послуг, а також покаже, як працюють ринки, як поводяться споживачі, як оцінювати та прогнозувати попит. На курсі ви дізнаєтесь про практичні та теоретичні моделі і методи, які необхідні для встановлення цін, що максимізують ваші прибутки

Опис

Аудиторія курсу:

 

  • фахівці департаментів маркетингу та продажів;
  • підприємці малого та середнього бізнесу;
  • фахівців планово-економічних відділів;
  • аналітики ринків;
  • аналітики продажів;
  • продакт-менеджери.

На курсі ви навчитеся:

 

  • застосовувати знання з економіки для прийняття кращих рішень щодо ціноутворення;
  • визначати різні типи витрат та їхній вплив на рішення щодо виробництва та ціноутворення;
  • аналізувати процес вибору споживача та його наслідки для оптимального ціноутворення;
  • розраховувати різні типи цінової еластичності для визначення впливу ціни на попит та доходи;
  • оцінювати функції попиту за статистичними даними;
  • знаходити можливості для цінової дискримінації (продавати один і той же товар за різними цінами різним покупцям) та рекомендувати стратегії для максимізації продажів та прибутків.

 

Викладачі курсу:

 

  • Олена Бєсєдіна – викладач KSE, отримала ступінь Ph.D. в університеті Бокконі в Італії;
  • Олеся Верченко – викладач та віцепрезидент з економічної освіти KSE, отримала ступінь PhD з економіки в університеті штату Вірджинія в США;
  • Ольга Купець – викладач KSE, захистила дисертацію в Інституті демографії та соціальних досліджень ім. В. Птухи НАН України;
  • Максим Обрізан – викладач KSE, отримав ступінь PhD з економіки в університеті штату Айова в США.

Тривалість та формат курсу:

 

  • 7 вечірніх модулів по 3 год – з 18:30 до 21:30
  • домашні завдання + іспит (онлайн-тест)
  • мова – українська
  • всі матеріали та відеозаписи занять в онлайн системі Google Classroom

 

За результатами успішного проходження курсу кожен учасник отримає сертифікат.

Вартість:

 

  • повна вартість – 6250 грн
  • оплата частинами: 50% від повної вартості до початку курсу + 50% всередині курсу – 3075 грн + 3075 грн
  • ціна за окремий модуль (один вечір – 3 год занять) – 1100 грн
  • спеціальна ціна для спільноти KSE – для всіх учасників та випускників середньострокових та магістерських програм Київської школи економіки – 5000 грн

 


 

Програма курсу:

 

1. Олеся Верченко: Як працюють ринки: попит, пропозиція та аналіз конкуренції

  • Прибутки, мотивація та ринки
  • Як встановлюються ціни: взаємодія попиту та пропозиції
  • Ринкова структура та аналіз конкуренції

 

2. Ольга Купець: Економічна поведінка споживача: уподобання та бюджетні обмеження

  • Байдужі споживачі? Криві байдужості, бюджети та оптимальні споживацькі кошики
  • Індивідуальний та ринковий попит
  • Чи раціонально їсти «від пуза» у баффет-ресторані, і як визначити ціну на вхід для максимізації прибутків?

 

3. Олена Бєсєдіна: Аналіз попиту: еластичність та продажі

  • Складні стосунки між цінами та продажами
  • Еластичність попиту, доходу, перехресна еластичність
  • Еластичність та надходження

 

4. Олена Бєсєдіна: Принципи оптимального ціноутворення: рецепт економіста

  • Ціноутворення на ринках з різним рівнем конкуренції
  • Стратегії у ціноутворенні для збільшення прибутковості

 

5. Олеся Верченко. Вступ до аналізу даних: описова статистика та візуалізація

  • Номінальні, порядкові та кількісні дані
  • Графічні методи опису даних: кругові та секторні діаграми, гістограми
  • Кількісні методи опису даних: міри середньої тенденції та розкиду
  • Кореляційний аналіз

 

6. Максим Обрізан. Вступ до статистичних методів: регресійний аналіз

  • Класична лінійна регресія на прикладі перехресних даних
  • Точність регресійної моделі
  • Статистична та практична значимість коефіцієнтів
  • Вибір оптимальної моделі
  • Вступ до прогнозування попиту за допомогою регресії

 

7. Максим Обрізан: Оцінювання та прогнозування попиту в часі

  • Прогноз попиту за допомогою регресійного аналізу часових рядів
  • Оцінка тренду та “помилкова регресія”
  • Застосування фіктивних змінних для аналізу сезонності
  • Вступ до авторегресійних моделей та моделей ковзного середнього

 


 

РЕЄСТРАЦІЯ

Щодо організацінйих питань чи оплати безготівково через юридичну особу звертейтесь до менеджера програми:

Віталій Заєць

Контакти: [email protected], Telegram, Viber, WhatsApp – 380672174575

Більше інформації Менше інформації
Формат

Короткострокові

Ціна

₴ 6250

Тривалість

7вечірніх модулів

Формат

Короткострокові