Цей курс змінить ваше уявлення про те, як ви думаєте. Ви дізнаєтесь, як ваш випадковий інтуїтивний вибір впливає на процес прийняття довгострокових економічних та фінансових рішень в умовах невизначеності, як розпізнавати та використовувати можливі психологічні упередження для мінімізації ризиків та можливих втрат. Ці знання допоможуть вам будувати більш реалістичні стратегії у сфері маркетингу, інвестицій та управління персоналом, а також особистої продуктивності.
зберігає свій фізичний і ментальний мотлох роками і не може його позбутися;
не може змусити себе вийти на ранкову пробіжку чи почати вчити англійську;
твердо вірить, що щеплення (не)ефективне, а одностатеві шлюби треба дозволити(заборонити).
Після проходження курсу ви зможете:
розуміти процес прийняття рішень в умовах невизначеності;
використовувати емоційні чинники в рекламних і фандрейзингових кампаніях;
приймати рішення, враховуючи своє індивідуальне ставлення до ризику;
використовувати емоційні та поведінкові стереотипи для формування найбільш бажаної поведінкової стратегії клієнтів та співробітників;
розуміти упередженість поведінки економічних агентів, на відміну від припущень у класичних економічних моделях, а також те, як ці упередження формують поведінку;
визначати «пастки розуму» і когнітивні упередження та уникати їх, тим самим мінімізуючи можливі фінансові втрати;
вивчати та застосовувати різні методи мотивації;
вивчати та застосувати основи стратегічної поведінки.
Автор і викладач курсу – Володимир Вахітов:
Володимир Вахітов – доцент і керівник напряму поведінкової економіки Київської школи економіки, член Наукового комітету Національної ради з питань розвитку науки і технологій. Отримав ступінь PhD з економіки в Університеті Кентуккі (США). Володимир викладав курси з поведінкової економіки, математики, прикладної економетрики, міжнародних фінансів, економіки міста, семінар з методів досліджень для студентів і викладачів українських університетів.
Сферою його досліджень є прикладна економетрика, продуктивність підприємств, лібералізація послуг, агломераційні ефекти, ефекти від приватизації, та економіка міжнародної торгівлі. Володимир отримував гранти на дослідження від Глобальної Мережі Розвитку (GDN), Консорціуму Економічної Освіти і Досліджень (EERC), Світового Банку. Має публікації у міжнародних журналах з економіки.
Тривалість та формат курсу:
7 вечірніх занять по 3 год –
формат занять онлайн+оффлайн за умови в оффлайн не менше 8 учасників для збереження ефективної взаємодії з викладачем в гібридному форматі)
практичні та інтерактивні завдання під час заняття та між модулями
мова – українська
всі матеріали та відеозаписи занять в особистому онлайн кабінеті
За результатами успішного проходження курсу кожен учасник отримає сертифікат.
Програма курсу:
0. Вступне тестування (за 3 дні до курсу).
1. Приклади нераціональної поведінки і дивних нераціональних вчинків на вибірці освічених і розумних людей, що сидять у цій кімнаті прямо зараз. Ілюзія контролю, ілюзія знання, самовпевненість, якорування, упередженість, ефект шаблону, помилка репрезентативності, когнітивна рефлексія.
2. Що під капотом: (Нормативна) теорія очікуваної корисності
3. В чому позитив теорії перспектив. Чому ми не любимо втрачати. Як ми раціоналізуємо втрати і потенційний ризик. Ментальні рахунки.
4. Коли ми не хочемо довго думати: Евристичний пошук. Сприйняття у контексті. Проблеми (не)раціонального вибору. Як не програти корову в казино.
5. Що таке емоції? Роль емоцій у прийнятті рішень. Емоційний каскад. Емоційний інтелект.
6. Чому я досі тут працюю? Як вмотивувати підлеглих працювати краще? Найсильніший демотиватор. Роль довіри і репутації. Чому всі люди завжди брешуть, і як це використати?
7. “Я подумаю про це завтра”. Чому ми прокрастинуємо, як ми обираємо між сьогодні і завтра, і чому ми недостатньо турбуємось про власне майбутнє.
Більше інформаціїМенше інформації
Тривалість
7 модулів
Поспілкуватись з менеджеркою коротких програм KSE: