Карти, цінності, гроші – де заховано успіх держави?

Опис

Ми живемо у час, коли нові технології з’являються швидше, ніж ми до них звикаємо. Інформація стає новою релігією. Гроші не мають кордонів. Прерогатива урядів на таємність зруйнована. Слово «війна» перестало лякати після того, як вона стала «гібридною».

 

У такому калейдоскопі змін ми часто думаємо над сценаріями майбутнього. Переважно, беремо до уваги тільки власний досвід і знання про самі зміни. Але чи справді змінюється все? Чи змінилася людська природа від появи людини на світ? Чи змінилися потреби в любові, безпеці, їжі і справедливості? І який зв’язок між людською природою і процесами, які людина творить довкола себе:

 

  • Чи може Україна перемогти у війні з Росією і чи може вона бути успішною?
  • Чому українська влада «ламається»?
  • Як побудувати чесні правила для бізнесу?
  • «Чи діждемося Вашингтона»?
  • Чому судові реформи в Україні не забезпечують справедливості?
  • Якщо ви шукаєте відповіді на якесь із цих питань, то цей курс-розвідка для вас.

 

Відповіді є в природі: природі самої людини, теренах, де люди живуть, ресурсах, що їх оточують. Знання про природу визначає процеси, а отже майбутнє і успіх. Ну і ми не перші, хто про це подумав. До нас були і Платон, і Тарас Шевченко, і Адам Сміт, і Андрей Шептицький. Тому наша розвідка буде разом з ними і не тільки…

 

Аудиторія курсу:

  • Представники/ці урядових та неурядових організацій;
  • Студенти/ки та випускники/ці напрямів соціальних та природничих наук;
  • Аналітики/ні, представники/ці міжнародних організацій, науковці/иці та журналісти/ки;
  • Ті, хто хоче пізнавати природу речей, змінювати себе, країну і світ.

 

Курс проводить: 

Оксана Сироїд, українська політикиня, викладачка Київської школи економіки.

Випускниця Оттавського університету (Master of Laws), Київського національного університету імені Тараса Шевченка (магістр права), НаУКМА (бакалавр політології). Заступниця голови ВРУ у 2014-2019 роках. У минулому – директорка Української правничої фундації, експертка «Реанімаційного пакету реформ».

Сфери законодавчого зацікавлення: безпека і оборона, правосуддя, органи правопорядку, місцеве самоврядування, критична інфраструктура.

 

На курсі ви дізнаєтесь:

  • Для чого людям держава? Чи кожна держава життєздатна? Звідки беруться війни і як вони впливають на життєздатність?
  • Для чого людям влада? Для чого державі влада? Чи може бути влада «доброю»? Як гроші і вміння розпоряджатися ними визначають «добробут» держави?
  • Чому люди потребують лідера? Як від лідера залежить успіх держави? Чи дає лідерство сакральні знання? Як любов впливає на лідерство і на вибори лідера?
  • Чому справедливість важлива для людини? Звідки береться справедливість?

 

Тривалість та формат курсу:

 

  • 1,5 місяці
  • 7 вечірніх занять: 7, 13, 21, 28 травня, 4, 11, 18 червня 2020 року 
  • мова – українська

Кожен/на учасник/ця отримає сертифікат про успішне проходження курсу за умови відвідування не менше, ніж 50% занять.

Кількість місць обмежена.

 

Вартість:

  • Спеціальна ціна «Early bird» – 5 500 грн – до 10 березня (включно)
  • Повна вартість – 6 200 грн – з 11 березня до 6 травня
  • Оплата частинами: 50% від повної вартості до початку курсу + 50% в середині курсу – 3100 грн + 3100 грн
  • Спеціальна ціна для спільноти KSE – для всіх учасників/ць та випускників/ць середньострокових та магістерських програм Київської школи економіки – 5 200 грн

 

Програма курсу: 

 

Заняття 1. 7 травня 2020 року

Тема 1. Звідки Джон Локк знав про Революцію Гідності?

  • Навіщо людям держава і чому вона не потрібна котам?
  • Навіщо державі люди?
  • Як ставлення до людини і її гідності визначає державу і її розвиток?

Йдемо у розвідку спільно з Платоном, Цицероном, Джоном Локком, Миколою Костомаровим та Тарасом Шевченком.

Тема 2. Чи може Рада Європи задавати ціннісні орієнтири після повернення Росії до ПАРЄ?

  • Чи потрібні принципи-правила для влади, звідки вони взялися та чи їх достатньо?
  • Що може змусити владу дотримуватися принципів?

Йдемо у розвідку спільно з Цицероном, Володимиром Мономахом, Жаном Луї Монтеск’є, Федералістом, Тарасом Шевченком та Джеймсом Комі.

 

Заняття 2. 13 травня 2020 року

Тема 3. Що спільного між землею і великими даними?

  • Чи вільного ринку достатньо, щоб нагодувати людей?
  • Як природні ресурси і доступ до них визначають добробут людей у суспільстві?
  • Що сьогодні є ресурсом?

Йдемо у розвідку спільно з Арістотелем, Джоном Локком, Адамом Смітом та Кевіном Вербахом

Тема 4. Чи могло 10 підприємств «Укррудпрому» коштувати 500 мільйонів доларів?

  • Звідки влада бере гроші?
  • Яка мета податків, як їх збирати і на що їх можна перерозподіляти?
  • Як ефективно управляти майном?

Йдемо у розвідку спільно з Адамом Смітом та Великою Хартією Вольностей.

 

 

Заняття 3. 21 травня 2020 року

Тема 5. Що поєднує Німецьку Демократичну Республіку та ОРДЛО?

  • Чи потрібна державі територія?
  • Як територія визначає «схильність до війни»?
  • Як без війни завойовувати території?

Йдемо у розвідку спільно з Ніколо Макіавеллі, Богданом Хмельницьким, Жаном Моне, Джоном МакКлоєм, Едвардом Лукасом, Тімоті Снайдером, та IV Універсалом Української Центральної Ради.

Тема 6. Чи можна солдата в умовах війни судити за вбивство?

  • Для чого потрібна армія і поліція?
  • Які загрози армія і поліція може нести для людей і для влади?
  • Які загрози влада може нести для армії і поліції?
  • Як управляти поліцією і армією?
  • Що люди мають вчити про армію і поліцію?
  • Що армія і поліція має вчити про людей?

Йдемо у розвідку спільно із Сунь-Дзи, Епіктетом, Карлом фон Клаузевіцем, Альбертом Дайсі.

 

Заняття 4. 28 травня 2020 року

Тема 7. Чи є Фейсбук «державою у смартфоні»?

  • Для чого людям влада?
  • Чи може бути держава без влади?
  • Як твориться влада і для чого людям конституція?
  • Якою має бути влада у сучасній державі?
  • Чи може штучний інтелект замінити владу?

Йдемо у розвідку спільно з Платоном, Джоном Локком, Жан-Жаком Руссо та Кевіном Вербахом.

Тема 8. Чи життєздатний «уряд технократів»?

  • Що таке лідерство у владі?
  • Чи потрібна ідея/ідеологія/харизма для лідерства у владі?
  • Звідки береться політична відповідальність?

Йдемо у розвідку спільно з Платоном, Марком Аврелієм, Джеймсом Комі

 

 

Заняття 5. 4 червня 2020 року

Тема 9. Що спільного між церковним приміщенням і залою пленарних засідань Верховної Ради України?

  • Чому лідери заводять коханок і коханців?
  • Чи потрібні лідерові чесноти і звідки вони беруться?
  • Чому з хорошої людини не завжди виходить чеснотливий лідер?
  • Скільки коштує репутація лідера?

Йдемо у розвідку спільно з Платоном, Сенекою, Альфредом Адлером, Андреєм Шептицьким, Джорджем Орвелом.

Тема 10. Чому під час Ялтинської конференції у 1945 році Черчіль не мав підтримки Рузвельта?

  • Чи всі лідери схожі?
  • Які спроможності потрібні людині, щоб пройти шлях лідера і в яких пропорціях?
  • Що важливіше для лідера – знання, досвід чи сила?

Йдемо у розвідку спільно з Платоном, Альфредом Адлером, Іваном Франком та Сергієм Плохієм.

 

 

Заняття 6. 11 червня 2020 року

Тема 11. Чого бояться четверо в нормандському форматі, не рахуючи президента  Трампа?

  • Чи повинен лідер ухвалювати рішення, які не подобаються?
  • Як загрози, очікування людей і страх впливають на ухвалення рішень?

Йдемо у розвідку спільно з Сунь-Дзи, Альфредом Адлером, Лесею Українкою.

Тема 12. Скільки влади потрібно людині на посаді Президента України, щоб стати успішним лідером?

  • Які головні мотиви людини ставати лідером?
  • Що таке любов до себе, і як вона впливає на владу і державу?
  • Що таке любов до людей, і як вона впливає на владу і державу?
  • Як любов визначає стиль управління і здатність делегувати?
  • Як зіставити розум і любов?
  • Чому лідер має пізнати себе?

Йдемо у розвідку спільно з Платоном, Альфредом Адлером, Іваном Франком.

 

 

Заняття 7. 18 червня 2020 року

Тема 13. Чому від додавання судових реформ сума справедливості в Україні не змінюється?

  • Чи може влада дати справедливість?
  • Як здатність захиститися від зовнішнього впливу визначає справедливість?
  • Як доступ до ресурсів і розподіл податків визначають справедливість?
  • Чи можлива справедливість без чеснот?

Йдемо у розвідку спільно з Платоном, Великою Хартією Вольностей та Джоном Локком.

Тема 14. Як усі ці знання визначають успіх країни?

 

Щодо організаційних питань чи оплати безготівково юридичною особою звертайтесь до менеджерки програми:

Ольга Кучер

Контакти: [email protected], 0631385247, Telegram, Viber, WhatsApp

 

Більше інформації Менше інформації
Формат

Короткострокові