Битва за довіру: сучасні виклики для бізнесу та регуляторів в епоху пост-правди
Опис
Відкрита економіка зростає швидше і має більше поширення технологій та ідей, але ерозія публічної довіри і продовження економічної невизначеності відкрили двері для недовіри і ізоляціонізму від держави, компаній та окремих осіб. Згідно з барометром довіри Едельмана, дослідження 2017 року вперше виявило зниження довіри до всіх чотирьох установ – бізнесу, ЗМІ, уряду та НУО.
В епоху пост-істини, політичної та суспільної турбуленції, єдиною визначеністю є невизначеність – саме так зародилась “потреба ефективної корпоративної комунікації”. Але в чому полягає суть корпоративної комунікації: відносини зі ЗМІ, зв’язки з громадськістю, комунікаційна криза, B2H, або ж усе вищезазначене? Які найкращі практики державної та корпоративної комунікації? І чи є між ними різниця? Професійні доповідачі поділяться з аудиторією своїм баченням на ці та інші питання, а також розкриють ідеї успішних і надійних комунікацій в приватному і державному секторі.
Мова: українська без перекладу.
Ukraine Economy Week: Фінансовий футуризм – це серія заходів, співорганізованих Київською школою економіки, Національним банком України та Visa. Подія зосереджена навколо щорічної дослідницької конференції Національного банку України, організованої у співпраці з Національним банком Польщі. У центрі уваги Тижня є майбутнє фінансів/фінансового сектору в усій багатогранності аспектів та чинників впливу. Повний перелік подій: uew.com.ua