Статистика та Економетрика III

Опис

Цей курс є продовженням класів економетрики в 1 і 2 термах. Як і в попередніх термах, цей курс надасть студентам знання та аналітичні методи, необхідні для перетворення даних в джерело конкурентної переваги для фірм в різних галузях.

В цьому третьому міні термі ми зосередимося на застосуванні в маркетингу і обговоримо, як аналізувати різні види якісних даних (наприклад, купує клієнт щось чи ні, або наскільки людина задоволена конкретним продуктом компанії), як об’єднувати набори даних з декількома змінними  (наприклад, дані різних компаній, які спостерігалися протягом декількох періодів часу).

Ми також вивчимо, що робити, якщо ви спостерігаєте зміну, що представляє інтерес для певної частини населення, і як групувати безліч людей в невеликі групи (кластерний аналіз).

Цей курс спрямований на ознайомлення з вищезазначеними темами як з практичної точки зору (за допомогою економетричних тематичних досліджень), так і з академічної точки зору (за допомогою теорії і посилань на академічну літературу з цих тем). З огляду на прикладний характер цього курсу, студенти повинні очікувати значного обсягу (даних)  аналізу.