Маркетингова аналітика та аналітика торгівлі

Опис

Щодня нас оточує маса різноманітних медіа-меседжів, що лунають з різних платформ: радіо, зовнішня реклама, телебачення, онлайн відео платформи, соцмережі, Інтернет загалом. Це все плоди діяльності світу маркетингу. Українці багато чули про продажі та рекламу, але мало знають, як ці процеси плануються та вимірюються, як компанії стають лідерами у цій сфері як на локальному ринку, так і на світовому.

 

Цей курс ознайомить студентів із концептами маркетингових операцій та інструментами їх вимірювання, допоможе кращому розумінню того, як маркетингова аналітика впливає на процес прийняття рішень, а також надасть знання з аналітики для подальшого їх використання у маркетингу вашої компанії.

 

Студенти познайомляться із численними впливовими дослідниками з України та США та їх проектами з маркетингової аналітики, що дозволить розширити власний досвід у тій сфері, де вони працюють.