Тетяна Лукинюк більше 20 років працює у міжнародних компаніях, з них 11 років в маркетингу. Кар’єру маркетолога починала в рекламних агенціях, потім працювала в маркетингу в компаніях Gallaher Plc і Coca-Cola. У 2008 році стала директором з маркетингу компанії Oriflame в Україні, а потім відповідала за всі країни СНД і Балтії (крім Росії). З 2011 року працювала директором з маркетингу провідної пивоварної компанії “”Сан ІнБев Україна”” (пивний бренд №1 «Чернігівське», бренди «Рогань», Staropramen, Stella Artois, Bud та інші). Потім Тетяна вирішила розширити свою професійну експертизу і змінити маркетинг на продажі, перейшовши в компанію Mars Україна на посаду національного менеджера з продажів (категорія шоколаду) У 2015 році Тетяна зробила новий крок у кар’єрі, ставши генеральним директором в компанії Red Bull. В 2010 році Тетяна стала викладачем у Chartered Institute of Marketing (Великобританія), а з 2016 року – асоційованим професором Київської школи економіки. В 2017 Тетяна заснувала книжковий клуб Kyiv Bookworms Club, який об’єднує понад 1500 поціновувачів художньої літератури.
Тетяна є експертом зі стратегічного маркетингу та комунікацій, стратегічного планування та управління командою.
Професійний диплом з маркетингу, Chartered Institute of Marketing, UK
Магістр економіки, Міжнародний інститут бізнесу, Україна
Магістр з англійської філології, Національний лінгвістичний університет
Курс вдосконаленого зв’язку в Стенфордському університеті, США