- Kyiv School of Economics
- Programs
- Стратегічний маркетинг та продажі
Опис
Цей модуль стосується стратегічного підходу до управління бізнесом з фокусом на споживача та досягнення конкурентних переваг через маркетингове планування. В модулі розкривається важливість всіх етапів процесу маркетингового планування від аудиту до прийняття стратегічних рішень до впровадження планів.
Модуль надає розуміння аналізу ситуації та представляє методи оцінки зовнішнього та внутрішнього середовища, які дозволяють ефективно приймати рішення. Він визначає, як управління ресурсами та використання методів моніторингу та вимірювань, дозволяє досягти стратегічних маркетингових цілей.
Мова курсу: англійська
Екзамени та сертифікація:
Після успішного завершення курсу, учасники отримають сертифікат про проходження курсу.
Вартість: 35 500 грн.
Дати та тривалість: грудень 2020 – лютий 2021 (50 академічних годин)
Зв`яжіться з нами щоб дізнатись деталі курсу: Viber, WhatsApp +380 67 441 01 11, [email protected]