- Kyiv School of Economics
- Kyiv School of Economics
- Переконаність приватно інформованого отримувача
Переконаність приватно інформованого отримувача
Анотація: Автори вивчили механізми переконання в лінійних середовищах. Приватно інформований отримувач обирає між двома діями. Відправник дизайнує механізм перехонання, який може створювати умови для розкриття інформації отримувачу, в залежності від типу отримувача, про який той повідомив. Ми встановили еквівалент імплементації шляхом механізмів переконання та експериментів. Ми характеризуємо оптимальний механізм переконання. Зокрема, якщо щільність розподілу типу одержувача є вогнутою (concave), тоді оптимальний механізм переконання відображає стан тоді і тільки тоді, коли він знаходиться нижче межі. Ми використали отримані результати для дизайну політик медіа цензури.
Дослідження було опубліковано у науковому журналі Econometrics у 2017 році. Його можна знайти за посиланням.
Автори

Старший викладач економіки у Бізнес-школі Університету Південного Уельсу

Президент KSE, професор Піттсбурзького університету, міністр розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства 2019-20

Професор економіки Університеті Сент-Ендрюс

Професор у департаменті економіки Університету Конкордія