Завдяки стрімкому росту економіки протягом останніх десятиліть, Азія стала привабливим бізнес регіоном, зокрема, для України, яка прагне нових моделей розвитку та ринків збуту. Натомість, азійські країни зацікавлені не тільки в імпорті українських товарів, але й в аутсорсингу послуг та працівників.
Ведення бізнесу в Азії суттєво відрізняється від Європи через різні економічні, історичні й світоглядні цінності. Як вдало вийти на азійський ринок і «не втратити обличчя» через міжкультурні відмінності. Про це ви дізнаєтеся на воркшопі 19 січня. Також ви зрозумієте, що і як можна продавати в Азію, та як сформувати надійні та тривалі бізнес зв’язки з азійськими партнерами. Ви дізнаєтесь про вдалі і не дуже кейси виходу іноземних компаній на азійські ринки. Ці знання стануть ефективним інструментом побудови власної стратегії ведення бізнесу в азійському регіоні.
Після 5 лекцій воркшопу на основі кейсів Японії, Китаю та Південної Кореї та інших азійських країн ви дізнаєтесь про:
глобалізацію світового бізнесу: його минуле та сучасність;
особливості ментальності та принципи, на яких базуються азійські спільноти і як це дотичне до бізнесу?
те, що і як можна продавати в Азію;
основи бізнес-комунікації та ази етикету у спілкуванні з азійськими партнерами: що робити і які кольори не вдягати?
сучасні тренди в сфері споживання в ключових азійських країнах;
думку японського торгівельного представника у Києві щодо потенціалу торгівлі з Україною.
А також візьмете участь у груповому проекті на тему «Презентація продукту «Зроблено в Україні» на ринку Японії».
Цей воркшоп для:
менеджерів компаній, котрі прагнуть торгувати з азійськими країнами;
керівників міжнародних відділів;
представників експортних організацій;
маркетологів та бренд-менеджерів;
спеціалістів з продажів;
фахівців з комунікацій;
керівників відділів протоколу.
Ви отримаєте:
нові знання про азійську спільноту та її історію, економіку та культуру спілкування;
знання про те, що і як можна продавати в Азію;
розуміння ефективних стратегій комунікації та навички побудови ділових стосунків;
реальні приклади успішних і провальних виходів на азійський ринок;
інструментарій для налагодження зв’язків в Азії.
Викладач: Ольга Хоменко, доктор філософії (Токійський університет, 2005), дослідниця центру Девіса Гарвардського університету (США); сходознавець, історик бізнесу, консультант з 20-річним досвідом роботи на ринках Азії, випускниця програми MBA Київської школи економіки (2017).
Запрошений гість: Терашіма Коджі, директор компанії Panasonic в Україні
Більше інформаціїМенше інформації
Формат
Короткострокові
Поспілкуватись з менеджеркою коротких програм KSE: