Як стати тигром бізнесу на азійському ринку

Одноденний воркшоп про те, як, кому і що продавати в Азії, і що треба знати аби не помилитись з бізнес комунікаціями

Опис

Завдяки стрімкому росту економіки протягом останніх десятиліть, Азія стала привабливим бізнес регіоном, зокрема, для України, яка прагне нових моделей розвитку та ринків збуту. Натомість, азійські країни зацікавлені не тільки в імпорті українських товарів, але й в аутсорсингу послуг та працівників.

Ведення бізнесу в Азії суттєво відрізняється від Європи через різні економічні, історичні й світоглядні цінності. Як вдало вийти на азійський ринок і «не втратити обличчя» через міжкультурні відмінності. Про це ви дізнаєтеся на воркшопі 19 січня. Також ви зрозумієте, що і як можна продавати в Азію, та як сформувати надійні та тривалі бізнес зв’язки з азійськими партнерами. Ви дізнаєтесь про вдалі і не дуже кейси виходу іноземних компаній на азійські ринки. Ці знання стануть ефективним інструментом побудови власної стратегії ведення бізнесу в азійському регіоні.

 

Після 5 лекцій воркшопу на основі кейсів Японії, Китаю та Південної Кореї та інших азійських країн ви дізнаєтесь про:

 

  • глобалізацію світового бізнесу: його минуле та сучасність;
  • особливості ментальності та принципи, на яких базуються азійські спільноти і як це дотичне до бізнесу?
  • те, що і як можна продавати в Азію;
  • основи бізнес-комунікації та ази етикету у спілкуванні з азійськими партнерами: що робити і які кольори не вдягати?
  • сучасні тренди в сфері споживання в ключових азійських країнах;
  • думку японського торгівельного представника у Києві щодо потенціалу торгівлі з Україною.

А також візьмете участь у груповому проекті на тему «Презентація продукту «Зроблено в Україні» на ринку Японії».

 

Цей воркшоп для:

 

  • менеджерів компаній, котрі прагнуть торгувати з азійськими країнами;
  • керівників міжнародних відділів;
  • представників експортних організацій;
  • маркетологів та бренд-менеджерів;
  • спеціалістів з продажів;
  • фахівців з комунікацій;
  • керівників відділів протоколу.

 

Ви отримаєте:

 

  • нові знання про азійську спільноту та її історію, економіку та культуру спілкування;
  • знання про те, що і як можна продавати в Азію;
  • розуміння ефективних стратегій комунікації та навички побудови ділових стосунків;
  • реальні приклади успішних і провальних виходів на азійський ринок;
  • інструментарій для налагодження зв’язків в Азії.

 


Викладач
: Ольга Хоменко, доктор філософії (Токійський університет, 2005), дослідниця центру Девіса Гарвардського університету (США); сходознавець, історик бізнесу, консультант з 20-річним досвідом роботи на ринках Азії, випускниця програми MBA Київської школи економіки (2017).

Запрошений гість: Терашіма Коджі, директор компанії Panasonic в Україні


Вартість:

  • вартість воркшопу складає 1750 грн
  • спеціальна ціна для спільноти KSE – для всіх учасників та випускників середньострокових та магістерських програм Київської школи економіки – 1500 грн

 


 

Щодо організацінйих питань чи оплати безготівково через юридичну особу звертейтесь до менеджера програми:

 

Віталій Заєць

Контакти: [email protected], Telegram, Viber, WhatsApp – 380672174575

Більше інформації Менше інформації
Формат

Короткострокові

Ціна

₴ 1750