- Kyiv School of Economics
- Private: Programs
- Digital Markstrat
Курс — це гра-симулятор
цифрового маркетингу
Курс надає студентам симуляцію ринку за допомогою інструментів цифрового маркетингу, щоб приймати рішення та конкурувати. Це допоможе підприємцям і бізнес-лідерам подолати розрив цифрових навичок. Симуляція складається з 10 раундів, що представляють 10 років діяльності компанії. Зворотний зв’язок вбудований у кожен раунд симуляції, і він надає учасникам а) результати прийнятих рішень і їхній вплив на позицію компанії, б) області для глибшого вивчення інструментів стратегії цифрового маркетингу.
Навчальний процес передбачає змагальну гру між командами студентів.
Різноманітність інструментів у курсі вимагатиме від учасників роботи в умовах жорсткої конкуренції на ринку з іншими командами, розуміння та націлювання на сегменти споживачів, позиціонування своїх продуктів, взаємодії з науково-дослідницькими та виробничими функціями для проектування та розробки нових продуктів, запуску нових продуктів та вдосконалення існуючих приймати рішення щодо комплексу маркетингу, визначати стратегію цифрового маркетингу, визначати розмір і пріоритети комерційної команди.
*Курс проводиться в онлайн форматі
**Для випускників та працівників KSE діє знижка
2022-11-07
₴ 20750
Англійська
Цілі курсу:
Розвивати концепції маркетингу та цифрового маркетингу в цікавий та інтерактивний спосіб. Занурте студентів у конкурентне ринкове середовище та продемонструйте вплив маркетингової стратегії та рішень на вартість компанії, продуктивність та прибутки та збитки.
Володимир Семініхін

Викладач KSE GBS
Експертиза в галузях:
• FMCG маркетинг
• Брендинг
• Цифровий маркетинг
РЕЗУЛЬТАТИ КУРСУ:
Наприкінці цього курсу студент повинен усвідомлювати базові поняття для кожного бізнесу, особливо актуальні для динамічних категорій продуктів B2C:
- • Дані та інструменти, необхідні для проведення аналізу ринку та конкурентів
- • Підходи до поєднання цифрової та традиційної маркетингової стратегії
- • Пріоритезувати ініціативи в портфоліо проектів компанії
Наприкінці цього курсу студент повинен вміти:
- • Сформулюйте стратегію цифрового маркетингу
- • Використовуйте сегментацію та позиціонування
- • Керуйте портфоліо брендів