- Kyiv School of Economics
- Private: Programs
- Digital Markstrat
Більше інформації
Менше інформації
Початок
2022-11-07
Ціна
₴ 20750
Мова
Англійська
Цілі курсу:
Розвивати концепції маркетингу та цифрового маркетингу в цікавий та інтерактивний спосіб. Занурте студентів у конкурентне ринкове середовище та продемонструйте вплив маркетингової стратегії та рішень на вартість компанії, продуктивність та прибутки та збитки.
Володимир Семініхін
Викладач KSE GBS
Експертиза в галузях:
• FMCG маркетинг
• Брендинг
• Цифровий маркетинг
РЕЗУЛЬТАТИ КУРСУ:
Наприкінці цього курсу студент повинен усвідомлювати базові поняття для кожного бізнесу, особливо актуальні для динамічних категорій продуктів B2C:
- • Дані та інструменти, необхідні для проведення аналізу ринку та конкурентів
- • Підходи до поєднання цифрової та традиційної маркетингової стратегії
- • Пріоритезувати ініціативи в портфоліо проектів компанії
Наприкінці цього курсу студент повинен вміти:
- • Сформулюйте стратегію цифрового маркетингу
- • Використовуйте сегментацію та позиціонування
- • Керуйте портфоліо брендів