- Kyiv School of Economics
- Programs
- Аналіз клієнтського досвіду
Опис
15 вересня запрошуємо на воркшоп про застосування аналізу даних у бізнесі. Ми розкажемо про аналіз клієнтського досвіду – від соціальних медіа до клієнтських баз:
- що таке моніторинг соціальних медіа (Social Media Listening);
- що таке модель по утриманню клієнтів (LifeCycle Grid);
- як швидко та ефективно аналізувати клієнтські бази, використовуючи сучасні інструменти бізнес-аналітики.
Цей воркшоп буде надзвичайно корисним для людей, які працюють в бурхливо зростаючих онлайн-бізнесах.
Ви отримаєте:
- вміння інтерпретувати дані з соціальних мереж;
- практичні навички по створенню моделей оцінки клієнтської бази;
- навички роботи з інструментами Power Pivot та Dashboard в Excel;
- навички когортного аналізу.
Аудиторія курсу
- бізнес-аналітики, співробітники маркетингових відділів, аналітики даних;
- фахівці департаментів продажів, HR, реклами, комунікацій;
- дослідники медіа, онлайн соціальних мереж;
- аналітики громадських організацій;
- журналісти, які працюють з даними;
- майбутні спеціалісти в аналізі даних.
Програма воркшопу:
10:00 – 13:15 – Антон Безкоровайний
- Що таке моніторинг соціальних медіа (Social Media Listening)?
- Як проекти моніторингу соціальних медіа допомагають розвивати та налагоджувати бізнес-процеси в компанії?
- Як результати моніторингу соціальних медіа впроваджувати в процес прийняття рішень компанії?
- Які є особливості методології моніторингу соціальних медіа?
- Як працювати з даними в соцмережах?
- Як інтерпретувати результати досліджень та як знайти сакральні інсайти від споживачів?
13:15 – 14:15 – Перерва
14:15 – 17:30 – Павло Левчук
- Які можливості розкривають такі інструменти Excel як Power Pivot та Power Query? Чому їх називають «Excel на стероїдах»?
- Як збір інформації та її порівняння в Excel Dashboard допомагає чітко і сфокусовано аналізувати проекти?
- Які переваги використання мови формул DAX для автоматизації розрахунків в Power Pivot для Excel?
- Як побудувати модель по утриманню клієнтів (LifeCycle Grid) в Excel?
- Як і навіщо робити когортний аналіз? Когортний аналіз дозволяє отримати точні дані про успіх тієї чи іншої маркетингової кампанії, результати впровадження нових функцій на сайті або в додатку.
- Що таке churn rate (відтік клієнтів) і чому це дорого коштує для компанії?
- Хто такі “нові” клієнти і як правильно оцінювати їх якість? Чому важливо не забувати про “старих” клієнтів?
Базові вимоги від учасників:
Знання
- Excel 2013/2016 АБО
- Office 2016 Professional Plus АБО
- Office 365 – всі версії, що включають десктопні або Excel для Windows
Загальне розуміння
- соціальних мереж та онлайн комунікацій;
- термінології маркетингових досліджень.
Вартість воркшопу – 1650 грн
Більше інформації
Менше інформації
Тривалість
1день
Початок
2019-09-15
Ціна
₴ 1650
Менеджер програми
Інформація щодо вступу
Реєстрація