Аналіз клієнтського досвіду

Світом володіє не той, хто просто володіє інформацією, а той, хто вміє правильно її аналізувати та інтерпретувати

Опис

15 вересня запрошуємо на воркшоп про застосування аналізу даних у бізнесі. Ми розкажемо про аналіз клієнтського досвіду – від соціальних медіа до клієнтських баз:

  • що таке моніторинг соціальних медіа (Social Media Listening);
  • що таке модель по утриманню клієнтів (LifeCycle Grid);
  • як швидко та ефективно аналізувати клієнтські бази, використовуючи сучасні інструменти бізнес-аналітики.

Цей воркшоп буде надзвичайно корисним для людей, які працюють в бурхливо зростаючих онлайн-бізнесах.

 


Ви отримаєте:

  • вміння інтерпретувати дані з соціальних мереж;
  • практичні навички по створенню моделей оцінки клієнтської бази;
  • навички роботи з інструментами Power Pivot та Dashboard в Excel;
  • навички когортного аналізу.


Аудиторія курсу

  • бізнес-аналітики, співробітники маркетингових відділів, аналітики даних;
  • фахівці департаментів продажів, HR, реклами, комунікацій;
  • дослідники медіа, онлайн соціальних мереж;
  • аналітики громадських організацій;
  • журналісти, які працюють з даними;
  • майбутні спеціалісти в аналізі даних.

 


Програма воркшопу:

10:00 – 13:15 – Антон Безкоровайний

  • Що таке моніторинг соціальних медіа (Social Media Listening)?
  • Як проекти моніторингу соціальних медіа допомагають розвивати та налагоджувати бізнес-процеси в компанії?
  • Як результати моніторингу соціальних медіа впроваджувати в процес прийняття рішень компанії?
  • Які є особливості методології моніторингу соціальних медіа?
  • Як працювати з даними в соцмережах?
  • Як інтерпретувати результати досліджень та як знайти сакральні інсайти від споживачів?

13:15 – 14:15 – Перерва

14:15 – 17:30 – Павло Левчук

  • Які можливості розкривають такі інструменти Excel як Power Pivot та Power Query? Чому їх називають «Excel на стероїдах»?
  • Як збір інформації та її порівняння в Excel Dashboard допомагає чітко і сфокусовано аналізувати проекти?
  • Які переваги використання мови формул DAX для автоматизації розрахунків в Power Pivot для Excel?
  • Як побудувати модель по утриманню клієнтів (LifeCycle Grid) в Excel?
  • Як і навіщо робити когортний аналіз? Когортний аналіз дозволяє отримати точні дані про успіх тієї чи іншої маркетингової кампанії, результати впровадження нових функцій на сайті або в додатку.
  • Що таке churn rate (відтік клієнтів) і чому це дорого коштує для компанії?
  • Хто такі “нові” клієнти і як правильно оцінювати їх якість? Чому важливо не забувати про “старих” клієнтів?

Базові вимоги від учасників:

Знання

  • Excel 2013/2016 АБО
    • Office 2016 Professional Plus АБО
    • Office 365 – всі версії, що включають десктопні або Excel для Windows

Загальне розуміння

  • соціальних мереж та онлайн комунікацій;
  • термінології маркетингових досліджень.


Вартість воркшопу –
1650 грн

Більше інформації Менше інформації
Тривалість

1день

Початок

2019-09-15

Ціна

₴ 1650