Воркшоп з Олександром Федотовим «Як аналізувати конкурентів за допомогою digital-інструментів»
Опис
Київська школа економіки та цифрове консалтингове агентство «Ольшанський та Партнери» запрошують 21 березня відвідати воркшоп з аналізу конкурентів та ринку за допомогою digital-методів і інструментів.
Практичний семінар допоможе розібратися:
звідки ваші конкуренти отримують трафік і клієнтів;
як порахувати, скільки продають ваші конкуренти;
які digital-інструменти дають найкращі результати;
що можна проаналізувати безкоштовно і самостійно, а за що краще заплатити спеціалістам.
Своїм досвідом поділиться Олександр Федотов — заступник директора цифрового агентства «Ольшанський та Партнери», керівник відділу комплексних проектів, інтернет-маркетолог.