Воркшоп з Олександром Федотовим «Як аналізувати конкурентів за допомогою digital-інструментів»

Ця подія дозволить отримати комплексне уявлення про сучасні тенденції конкуренції та досягнення результатів в інтернеті.

Опис

Київська школа економіки та цифрове консалтингове агентство «Ольшанський та Партнери» запрошують 21 березня відвідати воркшоп з аналізу конкурентів та ринку за допомогою digital-методів і інструментів. 

Практичний семінар допоможе розібратися:

  • звідки ваші конкуренти отримують трафік і клієнтів;
  • як порахувати, скільки продають ваші конкуренти;
  • які digital-інструменти дають найкращі результати;
  • що можна проаналізувати безкоштовно і самостійно, а за що краще заплатити спеціалістам.

Своїм досвідом поділиться Олександр Федотов — заступник директора цифрового агентства «Ольшанський та Партнери», керівник відділу комплексних проектів, інтернет-маркетолог.

Щоб відвідати воркшоп, будь ласка, зареєструйтеся за посиланням: https://goo.gl/forms/OxWtjn9wDT3w1kir2