Розбудова роздрібних мереж

Воркшоп проводиться в рамках Європейського тижня підприємництва

Опис

Даний воркшоп охопить стратегію, критерії та інструменти побудови ефективної роздрібної мережі від запуску першого об’єкта до розширення на інші регіони. Також зупинимось на методології вибору кращих локацій для розміщення роздрібних об’єктів та оцінки інвестиційних проектів. Крім того, на практиці розглянемо покрокову підготовку плану виходу на роздрібний ринок (регіон/місто/район).

 

У процесі навчання учасники:

 

  1. Ознайомляться і зможуть застосовувати принципи концентрації при розвитку роздрібної мережі
  2. Навчаться розробляти стратегію і тактику побудови першокласної роздрібної мережі
  3. Навчаться проводити оцінку локацій і збір даних про конкурентів. Зможуть створити власну модель оцінки локацій
  4. Розглянуть методи вирішення мережевих конфліктів і визначення інвестиційних показників, а також навчаться проводити оцінку таких проектів
  5. Розглянуть підходи до аналізу ринку і підготовки плану виходу в інші регіони (країна/регіон/місто/район)
  6. Ознайомляться з побудовою ефективної роботи команди розвитку мереж
  7. Розглянуть Life-hacks з розвитку та управління роздрібною мережею

 

Для кого:

Власники бізнесу, керівники роздробу в тому числі сервіси (банки, техобслуговування і т.п.), фахівці з розвитку мереж і управління нерухомістю

 


Розклад

 

21 листопада 3 години, 19:00 – 22:00

 

  1. Реєстрація та кава – 15 хвилин
  2. Особливості роздрібної стратегії і принципи концентрації. Мережеві конфлікти – 80 хв
  3. Кава-брейк – 15 хвилин
  4. Оцінка окремих локацій і основні інвестиційні показники по оцінки проектів роздробу – 60 хв
  5. Q & A – 10 хвилин + (за бажанням учасників)

 

22 листопада 3 години, 19:00 – 22:00 

  1. Реєстрація та кава – 15 хвилин
  2. План виходу на роздрібний ринок, теорія і практика – 80 хв
  3. Кава-брейк – 15 хвилин
  4. Особливості управління командою і людьми в проектах розвитку роздробу – 60 хв
  5. Q & A – 10 хвилин + (за бажанням учасників)

 

Вартість: 3 000 грн

Інформація про спікера

Олег Зубченок, Віце-президент Нафтогазової Асоціації України, випускник KSE MBA

 

  • Віце-президент нафтогазової Асоціації України (організація об’єднує 14 компаній, що працюють на паливному роздрібному ринку, ринках нафтопереробки і трейдингу (Укргазвидобування, WOG, ОККО, Shell, Socar та інші)

 

  • Має 13 років досвіду в розвитку бізнесу, операційної діяльності та продажах на топ-позиціях в компанії Shell Retail Ukraine

 

  • Сертифікований менеджер проектів, фахівець з оцінки інвестиційних проектів

 

  • Закінчив з відзнакою програму MBA в Київській Школі Економіки (KSE). Має також дві вищі освіти у сфері економіки підприємства і біофізики

 

  • Керував проектами з командою з понад 1500 людей, розширив мережу Shell на 45 АЗС

 

  • Розробляв 5-річну стратегію масштабування бізнесу для Shell Туреччина

 

  • Оцінював інвестиційні проекти та впроваджував Lean, Theory of Constraints, Continuous Improvement, Design thinking, керував проектами розвитку роздрібних мереж в Росії, Польщі, Словаччини та Туреччини

 

  • Реалізував понад 70 інвестиційних проектів з будівництва, покупці і продажу АЗС на ринках України, Туреччини, РФ і Східної Європи.
За додатковою інформацію звертайтесь за адресоб [email protected] або за телефоном 0674410111.