Круглий стіл “Як аналітика даних змінює бізнес” за модерування McKinsey&Company

Опис

23 квітня о 15:00 Київська школа економіки разом з McKinsey & Company у ролі модератора проведе першу подію серії «Як аналітика даних змінює бізнес».

 

Сила аналітики даних надає бізнесам значну перевагу в конкурентній боротьбі. Ця тенденція посилюється, і дедалі більше гравців ринку приймають виклик, продиктований необхідністю переходу на аналітичні рейки. Однак чимало менеджерів не знають, з чого починати, де лежать “підводні камені” і як, власне, успішно реалізувати Data Science-трансформацію в компанії.

 

Запрошуємо заглибитися у те, як використання аналітики змінює бізнес, під час круглого столу з представниками топ-компаній України!

 

Теми дискусії:

  • Що таке «поглиблена аналітика», поточні тренди та наступні горизонти для В2С індустрій
  • Ключові юз-кейси в банківській сфері, ритейлі та телекомі; особливості формування команд
  • Фактори успішної аналітичної трансформації компаній, проблеми які виникають та шляхи їх розв’язання

 

Спікери:

  • Олексій Бєлкін (партнер McKinsey, керівник практики поглибленої аналітики в регіоні ЕМЕА)
  • Олександр Кравченко (керуючий партнер McKinsey в Україні)
  • Павло Роганов (віцепрезидент з маркетингу, Fozzy Group)
  • Андрій Отрощенко (директор з маркетингу, Vodafone Україна)
  • Себастіан Рубай (заступник голови правління, голова роздрібного бізнесу ПУМБ)

 

Подію транслюватимемо на Facebook-сторінці Kyiv School of Economics.

 

До зустрічі!