Round table “How data analytics powers the business” with McKinsey&Company as a moderator
Description
23 квітня о 15:00 Київська школа економіки разом з McKinsey & Company у ролі модератора проведе першу подію серії «Як аналітика даних змінює бізнес».
Сила аналітики даних надає бізнесам значну перевагу в конкурентній боротьбі. Ця тенденція посилюється, і дедалі більше гравців ринку приймають виклик, продиктований необхідністю переходу на аналітичні рейки. Однак чимало менеджерів не знають, з чого починати, де лежать “підводні камені” і як, власне, успішно реалізувати Data Science-трансформацію в компанії.
Запрошуємо заглибитися у те, як використання аналітики змінює бізнес, під час круглого столу з представниками топ-компаній України!
Теми дискусії:
Що таке «поглиблена аналітика», поточні тренди та наступні горизонти для В2С індустрій
Ключові юз-кейси в банківській сфері, ритейлі та телекомі; особливості формування команд
Фактори успішної аналітичної трансформації компаній, проблеми які виникають та шляхи їх розв’язання
Спікери:
Олексій Бєлкін (партнер McKinsey, керівник практики поглибленої аналітики в регіоні ЕМЕА)
Олександр Кравченко (керуючий партнер McKinsey в Україні)
Павло Роганов (віцепрезидент з маркетингу, Fozzy Group)
Андрій Отрощенко (директор з маркетингу, Vodafone Україна)
Себастіан Рубай (заступник голови правління, голова роздрібного бізнесу ПУМБ)