Семінар “Нетарифні заходи, якість та експорт: висновки з мікроданих харчопереробної галузі”
Опис
Нетарифні заходи (НТЗ) впливають на рішення фірм щодо виробництва та експорту. Найбільш продуктивні фірми виробляють продукцію вищої якості та реагують на впровадження НТЗ не так, як менш продуктивні фірми.
Ми тестуємо передбачення моделі, розглядаючи харчопереробні підприємства України протягом 2008-2013рр. та знаходимо, що суворіші НТЗ змушують фірми купувати інгредієнти вищої якості, таким чином підвищуючи видатки та змінюючи композицію сировини, закупленої у постачальників.
Також НТЗ позитивно змінюють попит. Комбінація цих двох чинників спричиняє невизначений вплив НТЗ на експорт в екстенсивному та інтенсивному вимірах.