Чому більшість ініціатив щодо змін та перетворень, незалежно від розміру компанії, не вдається? Кілька причин викликають цю невдачу, але в її серці ми часто бачимо недостатнє лідерство. Часто нещодавно впроваджені системи (наприклад, нову CRM або ERP) або організаційні структури / процедури не приймаються робочою силою і не можуть бути порушені. Ми часто бачимо опір в організації та у співробітників, які розробляють рутинний режим захисту, бойкотують нові системи, наприклад, запуск своїх старих систем у фоновому режимі. Отже, ініціатива змін не вдається.
Для успішного управління змінами потрібні зміни в поведінці працівника, тому необхідно зосередити увагу на людях, культурі та поведінці, необхідних для:
підготування організації
демонстрування зміни та її переваги
заохочування buy-in під час роботи з запереченнями
впровадження нових норм поведінки та очікування навколо ініціативи змін
Мова курсу: англійська
Екзамен та сертифікат: Після успішного завершення курси, учасники отримають сертифікат KSE.