Мікроекономіка І: Поведінка споживачів та ринковий попит

Economic Analysis program course

Опис

Курс пропонує широкий підхід до теорії споживачів з акцентом на такі поняття як преференції споживачів, максимізація корисності, вибір споживачів, ефект доходу і заміщення, функції ринкового попиту, цінова і дохідна еластичність попиту і виявлені переваги. Крім того, студенти дізнаються про індивідуальні та побутові рішення щодо забезпечення робочої сили. Передбачається, що студенти ознайомлені з основами математики оптимізації та економічних моделей. Матеріал, охоплений цим курсом, забезпечить студентам необхідні знання в багатьох інших сферах економіки.

Інформація

Тривалість курсу: 8 тижнів

Мова: англійська

Вартість курсу: ₴ 6000

Контакти: [email protected], 380674347175