Ветеранські бізнес-проекти у Харкові та Миколаєві

Разом з Фондом сприяння демократії Посольства США в Україні  у 2019 році ми провели Програму з підприємництва для ветеранів АТО та ООС  у регіонах:

 

  • 2 регіони: Харків та Миколаїв
  • 34 ветеранські історії 
  • 15 захищених проектів
  • 9 діючих мікро та малих бізнесів
  • 24 навчальних модулі та 5 місяців навчання

Кожна історія стала особливою для нас і ми щиро радіємо, що працювали над цими проектами разом. І хочемо розказати детальніше про кожну бізнес-ініціативу.

Переможець харківської хвилі навчання – Євген Крайній презентував проект розробки та продажу інноваційної губки для взуття під назвою UWAX. Його спеціалізація це дизайн промислових виробів і він вважає: «Якщо хочеш зробити щось добре, зроби це сам». Так і виник новий продукт, який високо оцінила комісія. 

Євген Храпко працює над планом реалізації центру з навчання по наданню першої медичної допомоги, інструкторами котрої будуть ветерани АТО/ООС. Євген розповідає, що мета проекту надати якісні знання та базові навички, необхідні кожній людині. Адже ці знання та вміння надати необхідну першу допомогу можуть врятувати життя.

Андрій Лисенко готує проект харківське адвокатське об’єднання, яке залучатиме спеціалістів з різних галузей та надаватиме повний спектр адвокатських послуг. Зробивши аналітику по Харкову, Андрій виявив переважну більшість спеціалістів «широкого спектру», що впливає на якість надання послуги і викликає недовіру з боку клієнтів. Тому виникла ідея створити системну юридичну фірму – великого та помітного гравця на юридичному ринку Харкова.

Олександр Самойлов працює над відкриттям власної шиномонтажні. Планує приділяти особливу увагу комунікації з клієнтами, що формує довіру і кластер постійних клієнтів. Він також пропрацював маркетингову стратегію і має спеціальну пропозицію для побратимів, тому впевнений в успіху свого проекту.

Андрій Букін впевнений, що з хобі можна зробити бізнес. Його ідея – це відкриття чоловічого хабу «Майстер». У цьому хабі буде «відновлюватися» навички ремісництва та вміння виконувати чоловічу побутову роботу. Тож кожен може відчути себе справжнім чоловіком, полагодивши меблі власноруч або створивши свій унікальний виріб. Цінність цього хабу полягає у створенні позитивного середовища  та персональній підтримці кожного.

Забавський Іван мріє відкрити власну бургерну і знає про бургери все. Він ретельно прорахував фінанси та дослідив ринок, щоб зробити якісний та особливий продукт. Адже він впевнений, що цей бізнес може бути прибутковим і бургер – це не про фастфуд, а про якісні продукти.

Ідею еко-готелю з оздоровленням презентував Анатолій Скляр. Він хоче зробити місце, де можна відновити власні сили та наблизитися до природи.

Баришевський Олександр хоче пасіку на колесах, яка буде кочувати в пошуках найкращих медоносів. Він знає все про бджолярство і виготовлення меду, тому пропонує лише справжній сортовий мед без домішок та антибіотиків і запевняє, що кожна партія проходить перевірку в Державній лабораторії ветеринарної медицини.

Лисяк Віктор обожнює каву і мріє про власну кав’ярню. Під час навчання він ретельно досліджував переваги та недоліки конкурентів, щоб його заклад був успішний.

Виробництво корпусних меблів за індивідуальним проектом – це ідея та хобі Волоха Олександра. Він має дизайнерську та психологічну освіту, що у поєднанні з попереднім досвідом роботи у меблевій галузі, забезпечує якісну комунікацію з клієнтами.Олександр гарантує корисний продукт і особливий підхід до кожного проекту.

Срібний Віктор та Юлія прийшли на програму з ідею сімейного бізнесу, продажу орхідей та екзотичних рослин. А ідея виникла тому, що Віктор дуже часто дарував Юлії її улюблені квіти, орхідеї, і їх стало вдома забагато. В планах проекту масштабування, розширення асортименту та вихід на онлайн-платформи.

Поздняк Олена втілює казку у життя та створює неймовірні костюмовані образи для всієї родини. Вона ще у школі почала шити костюми, а після народження третьої дитини твердо вирішила займатися улюбленою справою. На програмі вона працювала над бізнес-планом, придумала нові образи та підтримувала чоловіка.

Поздняк В’ячеслав запланував масштабний проект по історичній реконструкції “OLIВIO”, який націлений на збільшення туристичної привабливості миколаївської області. Він хоче зробити реконструкцію трьох різних локацій скіфів, греків та римлян, які зустрілися на території Миколаївщини ще на початку нашої ери.

Бурлаков Максим презентував ідею відкриття гостьового будинку у Коблево, де кожен зміг би комфортно відпочити. Він планує побудувати 3-поверховий комплекс на березі моря. 

Мистецтво як стратегію розвитку розглядають Євген Федоров та Оксана Тешнер. Саме під час навчання вони вирішили займатися реалізацією проекту разом. Вони переконані, що предмети мистецтва – це нове золото і розробили стратегію розвитку картинної галереї DOXA. Наразі вони вже працюють над запуском сайту, що є першим кроком у їх стратегії розвитку.