Освіта в ІТ секторі. Круглий стіл від KSE в рамках «Україна 30. Освіта і наука»

31 травня

31 травня в рамках Всеукраїнського Форуму «Україна 30. Освіта і наука» пройшов круглий стіл на тему “Освіта в ІТ секторі” за організаційної підтримки Київської школи економіки. 

У круглому столі взяли участь: 

  • Олександр Борняков, заступник Віце-прем’єр міністра з цифрової трансформації; 
  • Єгор Стадний, віцепрезидент з бакалаврських програм Київської школи економіки; 
  • Володимир Многолєтній, CEO і співзасновник, Genesis, 
  • Ірина Вольницька, CEO, BETLAB; 
  • Інна Максименко, CEO, Keiki; 
  • Сергій Токарєв, інвестор Reface, співзасновник венчурної студії Pawa, ініціатор STEM is FEM; 
  • Зеновій Верес, лідер програми “Інтернет речей”, Львівська політехніка, участь онлайн; 
  • Роман Апостол, засновник, Mate academy; 
  • Ярослав Притула, декан факультету прикладних наук, Український католицький університет, участь онлайн.

Під час заходу учасники обговорили як впливають технології на сьогодення та майбутнє ІТ-освіти, запит на підготовку фахівців у галузі новітніх технологій та можливості для освіти у сфері ІТ в Україні. 

«У будь-якій ІТ компанії основна цінність – це якісні співробітники. Люди, які мають великий IQ». Таку думку висловив CEO і співзасновник, Genesis, Володимир Многолєтній. На його думку, ІТ-компанії можуть забезпечити від 5 до 15% освіти фахівця ІТ-галузі. Проте, отримати повноцінну освіту в цій сфері без підтримки держави неможливо. 

Водночас, інвестор Reface Сергій Токарєв вважає, що українській освіті не вистачає інновацій. «Інноваціями повинен займатися бізнес. Держава повинна надавати фундамент для освіти», – заявив Сергій Токарєв. 

Наголосив заступник Віце-прем’єр міністра з цифрової трансформації і на тому, що в Україні попит більший, ніж студентів в галузі ІТ-освіти: «20 тисяч людей на рік отримують в Україні ІТ освіту. А попит в минулому році був на рівні 30 тисяч вакансій, цьогоріч попит виріс ще більше. Приватні ініціативи не можуть задовольнити такий попит»

Віце-президент з бакалаврських програм Київської школи економіки Єгор Стадний вважає, що проблема в тому, що в Україні освіта знаходиться не на тому рівні і що в студентів замало мотивації задля отримання якісної освіти: «Вищої освіти в Україні безліч. Проблема в тому, що це освіта не того рівня. Університети беруть на навчання багато студентів, аби ті просто вивчилися. Я, наприклад, звертаю увагу більше не на бали ЗНО, а на мотиваційний лист. Там я розумію, чому люди готові платити найвищу ціну в секторі освіти. Це також є проблемою, бо в Україні собівартість освіти набагато нижча, ніж вона повинна бути».  

Запис трансляції круглого столу «ІТ-освіта в Україні»

Більше інформації про Форум “Україна 30. Освіта і наука”: https://ukraine30.com/education_science