Щоб досягти успіху в майбутньому, менеджери повинні розвивати ресурси та здібності, необхідні для здобуття та підтримки переваг на конкурентних ринках. Те, як організації намагаються розвивати таку конкурентну перевагу, є сутністю їх стратегії.
Цей курс знайомить з концепцією стратегічного менеджменту через читання, обговорення та аналіз ситуацій, а також розглядає основні напрямки та цілі організації, середовище (соціальні, політичні, технологічні, економічні та глобальні фактори), галузеву та ринкову структуру та організаційні сили. та слабкі сторони. Акцент робиться на розробці та успішному впровадженні стратегії у різних типах компаній та сферах.
Мова курсу: англійська
Екзамени та сертифікація:
Після успішного завершення курсу, учасники отримають сертифікат про проходження курсу.