fbpx

Digital Markstrat

Опис

Курс — це гра-симулятор

цифрового маркетингу

 

Курс надає студентам симуляцію ринку за допомогою інструментів цифрового маркетингу, щоб приймати рішення та конкурувати. Це допоможе підприємцям і бізнес-лідерам подолати розрив цифрових навичок. Симуляція складається з 10 раундів, що представляють 10 років діяльності компанії. Зворотний зв’язок вбудований у кожен раунд симуляції, і він надає учасникам а) результати прийнятих рішень і їхній вплив на позицію компанії, б) області для глибшого вивчення інструментів стратегії цифрового маркетингу.

 

Навчальний процес передбачає змагальну гру між командами студентів.

 

Різноманітність інструментів у курсі вимагатиме від учасників роботи в умовах жорсткої конкуренції на ринку з іншими командами, розуміння та націлювання на сегменти споживачів, позиціонування своїх продуктів, взаємодії з науково-дослідницькими та виробничими функціями для проектування та розробки нових продуктів, запуску нових продуктів та вдосконалення існуючих приймати рішення щодо комплексу маркетингу, визначати стратегію цифрового маркетингу, визначати розмір і пріоритети комерційної команди.

 

*Курс проводиться в онлайн форматі

 

**Для випускників та працівників KSE діє знижка

Більше інформації Менше інформації
Початок

2022-11-07

Ціна

₴ 20750

Мова

Англійська

Цілі курсу:

 

Розвивати концепції маркетингу та цифрового маркетингу в цікавий та інтерактивний спосіб. Занурте студентів у конкурентне ринкове середовище та продемонструйте вплив маркетингової стратегії та рішень на вартість компанії, продуктивність та прибутки та збитки.

Володимир Семініхін

Викладач KSE GBS

 

Експертиза в галузях:

 

FMCG маркетинг

Брендинг

Цифровий маркетинг

РЕЗУЛЬТАТИ КУРСУ:

 

Наприкінці цього курсу студент повинен усвідомлювати базові поняття для кожного бізнесу, особливо актуальні для динамічних категорій продуктів B2C:

 

  • Дані та інструменти, необхідні для проведення аналізу ринку та конкурентів
  • Підходи до поєднання цифрової та традиційної маркетингової стратегії
  • • Пріоритезувати ініціативи в портфоліо проектів компанії

 

Наприкінці цього курсу студент повинен вміти:

 

  • • Сформулюйте стратегію цифрового маркетингу
  • • Використовуйте сегментацію та позиціонування
  • • Керуйте портфоліо брендів

Менеджер

Олександр Галій

КОНТАКТИ