- Kyiv School of Economics
- Private: Calendar
- Дводенний інтенсив: Стратегія росту для МСБ
Опис
Як створити ефективну стратегію росту бізнесу?
Через розуміння мотивів та реальних потреб споживачів, сучасних технологічних трендів та організаційної спроможності бізнесу.
У ході дводенного інтенсиву ви:
- візьмете участь у практичних вправах
- власноруч проведете інтерв’ю з покупцем за методикою Jobs-To-Be-Done
- побудуєте стратегію росту власного бізнесу
Для кого:
Для власників бізнесу, керівників та маркетинг-директорів
Структура інтенсиву:
1. Визначення напрямку майбутнього росту
– Шляхи росту бізнесу
– Визначення точки прикладання зусиль та ресурсів
2. Розуміння споживача
– Модель споживацького вибору Consumer Decision Journey
– Виявлення справжніх мотивів поведінки споживача та його рішень за допомогою Jobs
To Be Done
– Формулювання споживацького інсайту, який стане основою ціннісної пропозиції бренду
3. Побудова стратегії
– Визначення ціннісної пропозиції, через яку споживач буде купувати продукт чи
користуватись послугою
– Основні елементи стратегії, які слід проробляти для росту бізнесу – бренд, продукт, бізнес-модель
4. Розробка плану реалізації стратегії
– Розуміння плану реалізації стратегії росту бізнесу
– Ключові моменти розробки плану
Вартість
- Early bird – 6 450 грн (до 28 жовтня 2019)
- Regular – 6 950 грн (після 28 жовтня 2019)
- спеціальна ціна для спільноти KSE – для всіх учасників та випускників середньострокових та магістерських програм Київської школи економіки – 5 950 грн
Програма:
ДЕНЬ 1
9:30 – Реєстрація, кава 30 хвилин
10:00 – Блок 1 1.5 години
4 способи росту бізнесу. Стратегічне питання. Аналіз кейсів.
11:30 – Перерва, 15 хвилин
11:45 – Блок 2 1.5 години
Consumer Decision Journey. Демонстрація інтерв’ю за методикою Jobs-to-be-done. Обговорення особливостей проведеного інтерв’ю.
13:15 – Ланч 1.5 години
14:45 – Блок 3 1.5 години
Аналіз запропонованого інтерв’ю 4 сили, що впливають на споживача.
16:15 – Перерва, 15 хвилин
16:30 – Блок 4 1.5 години
Запрошений спікер. Підбиття підсумків першого дня
ДЕНЬ 2
9:30 – Реєстрація, кава
10:00 – Блок 1 1.5 години
Повторення матеріалу першого дня. Мотиваційний конфлікт. Розробка ціннісної пропозиції.
11:30 – Перерва, 15 хвилин
11:45 – Блок 2 1.5 години
Елементи стратегії росту. Бренд. Продукт. Бізнес-модель. Бренд: Досвід споживача. Залучення споживача. Комунікація. Аналіз кейсів.
13:15 – Ланч 1 година
14:45 – Блок 3 1.5 години
Продукт: Функціональні показники продукту. Продуктова система
16:15 – Перерва, 15 хвилин
16:30 – Блок 4 1.5 години
Бізнес-модель: Прибуток. Структура. Процес. Взаємодія. Підбиття підсумків інтенсиву
Про спікерів
Михайло Траверсе
Керуючий партнер в маркетинговій агенції Reiseplan. Має 7 років досвіду роботи у маркетинговому підрозділі міжнародної фармацевтичної корпорації Bayer та шість років – директором зі стратегії комунікаційної агенції ISD Group. Створив та
реалізував декілька десятків бренд стратегій та комунікаційних стратегій для локальних та міжнародних компаній.
Йоахім Бентц
Керуючий партнер в ISD Group. Випускник Гарвадської Бізнес Школи. Має більше 20 років досвіду роботи у міжнародних компаніях на ринках Німеччини, Великобританії, Латинської Америки, Індії, Росії та України. Працюючи в Imperial Tobacco PLC, був відповідальним за розвиток та трансформацію бізнесу на декількох східноєвропейських ринках.
Свій маркетинговий досвід здобув на посаді маркетинг-директора Байєрсдорф Україна. Викладає Бізнес стратегію, Маркетинг та Сейлз менеджмент на програмах MBA.
Будемо раді відповісти на усі ваші запитаня:
Viber, WhatsApp +380-67-441-01-11
KSE, 92-94 Dmytrivska St
November 15-16, 2019