fbpx

Дводенний інтенсив: Стратегія росту для МСБ

Практичний, дводенний інтенсив для маркетинг-директорів, керівників та власників бізнесу

Опис

Як створити ефективну стратегію росту бізнесу? 

Через розуміння мотивів та реальних потреб споживачів, сучасних технологічних трендів та організаційної спроможності бізнесу.

 

У ході дводенного інтенсиву ви:

  • візьмете участь у практичних вправах
  • власноруч проведете інтерв’ю з покупцем за методикою Jobs-To-Be-Done
  • побудуєте стратегію росту власного бізнесу

 

Для кого:

Для власників бізнесу, керівників та маркетинг-директорів

 

Структура інтенсиву:

 

1. Визначення напрямку майбутнього росту

– Шляхи росту бізнесу

– Визначення точки прикладання зусиль та ресурсів

 

2. Розуміння споживача

– Модель споживацького вибору Consumer Decision Journey

– Виявлення справжніх мотивів поведінки споживача та його рішень за допомогою Jobs
To Be Done

– Формулювання споживацького інсайту, який стане основою ціннісної пропозиції бренду

 

3. Побудова стратегії

– Визначення ціннісної пропозиції, через яку споживач буде купувати продукт чи
користуватись послугою

– Основні елементи стратегії, які слід проробляти для росту бізнесу – бренд, продукт, бізнес-модель

 

4. Розробка плану реалізації стратегії

– Розуміння плану реалізації стратегії росту бізнесу

– Ключові моменти розробки плану

 

Вартість

  • Early bird – 6 450 грн (до 28 жовтня 2019)
  • Regular – 6 950 грн (після 28 жовтня 2019)
  • спеціальна ціна для спільноти KSE – для всіх учасників та випускників середньострокових та магістерських програм Київської школи економіки –  5 950 грн

 


Програма:

 

ДЕНЬ 1

 

9:30 – Реєстрація, кава   30 хвилин

 

10:00  – Блок 1   1.5 години

 

4 способи росту бізнесу. Стратегічне питання. Аналіз кейсів.

 

11:30  – Перерва, 15 хвилин

 

11:45  – Блок 2    1.5 години

 

Consumer Decision Journey. Демонстрація інтерв’ю за методикою Jobs-to-be-done. Обговорення особливостей проведеного інтерв’ю.

 

13:15  – Ланч   1.5 години

 

14:45  – Блок 3   1.5 години

 

Аналіз запропонованого інтерв’ю 4 сили, що впливають на споживача.

 

16:15  – Перерва, 15 хвилин

 

16:30  – Блок 4   1.5 години

 

Запрошений спікер. Підбиття підсумків першого дня

 

 

ДЕНЬ 2

 

9:30 – Реєстрація, кава

 

10:00  – Блок 1      1.5 години

 

Повторення матеріалу першого дня. Мотиваційний конфлікт. Розробка ціннісної пропозиції.

 

11:30  – Перерва, 15 хвилин

 

11:45  – Блок 2    1.5 години

 

Елементи стратегії росту. Бренд. Продукт. Бізнес-модель. Бренд: Досвід споживача. Залучення споживача. Комунікація.    Аналіз кейсів.

 

13:15  – Ланч   1 година

 

14:45  – Блок 3   1.5 години

 

Продукт: Функціональні показники продукту. Продуктова система

 

16:15  – Перерва, 15 хвилин

 

16:30  – Блок 4    1.5 години

 

Бізнес-модель: Прибуток. Структура. Процес. Взаємодія. Підбиття підсумків інтенсиву


Про спікерів

Михайло Траверсе

Керуючий партнер в маркетинговій агенції Reiseplan. Має 7 років досвіду роботи у маркетинговому підрозділі міжнародної фармацевтичної корпорації Bayer та шість років – директором зі стратегії комунікаційної агенції ISD Group. Створив та
реалізував декілька десятків бренд стратегій та комунікаційних стратегій для локальних та міжнародних компаній.

 

Йоахім Бентц

Керуючий партнер в ISD Group. Випускник Гарвадської Бізнес Школи. Має більше 20 років досвіду роботи у міжнародних компаніях на ринках Німеччини, Великобританії, Латинської Америки, Індії, Росії та України. Працюючи в Imperial Tobacco PLC, був відповідальним за розвиток та трансформацію бізнесу на декількох східноєвропейських ринках.
Свій маркетинговий досвід здобув на посаді маркетинг-директора Байєрсдорф Україна. Викладає Бізнес стратегію, Маркетинг та Сейлз менеджмент на програмах MBA.

 

Будемо раді відповісти на усі ваші запитаня:

Viber, WhatsApp +380-67-441-01-11

[email protected]