- Kyiv School of Economics
- Kyiv School of Economics
- Переконаність приватно інформованого отримувача
Переконаність приватно інформованого отримувача
Анотація: Автори вивчили механізми переконання в лінійних середовищах. Приватно інформований отримувач обирає між двома діями. Відправник дизайнує механізм перехонання, який може створювати умови для розкриття інформації отримувачу, в залежності від типу отримувача, про який той повідомив. Ми встановили еквівалент імплементації шляхом механізмів переконання та експериментів. Ми характеризуємо оптимальний механізм переконання. Зокрема, якщо щільність розподілу типу одержувача є вогнутою (concave), тоді оптимальний механізм переконання відображає стан тоді і тільки тоді, коли він знаходиться нижче межі. Ми використали отримані результати для дизайну політик медіа цензури.
Дослідження було опубліковано у науковому журналі Econometrics у 2017 році. Його можна знайти за посиланням.
Автори
![Антон Колотілін]( https://kse.ua/wp-content/uploads/2018/11/profile_picture-e1542383528477.png)
Старший викладач економіки у Бізнес-школі Університету Південного Уельсу
![Тимофій Милованов]( https://kse.ua/wp-content/uploads/2018/08/AvramchukA_20171129205256-e1535035461912.jpg)
Президент KSE, професор Піттсбурзького університету, міністр розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства 2019-20
![Андрій Запечельнюк]( https://kse.ua/wp-content/uploads/2018/11/Andy_Zapechelnyuk.jpg)
Професор економіки Університеті Сент-Ендрюс
![Мінг Лі]( https://kse.ua/wp-content/uploads/2018/11/file-e1542607805975.jpg)
Професор у департаменті економіки Університету Конкордія