Курс про те як застосовувати інновації, про цінність дизайну, розробку рішень та додатків, орієнтованих на людину, процес дизайну, кращі практики у дизайні, кількісні та якісні інструменти дослідження у дизайні.
Курс орієнтований на основи успішних цифрових продуктів. Починаючи з дизайн-мислення у бізнесі та закінчуючи принципами взаємодії людини з комп’ютером. Курс допоможе студентам будувати власні команди, які здатні створювати продукти на основі методологій Design Thinking та Growth Driven Design. Студенти отримають все необхідне для побудови успішного дизайн-процесу у своїх компаніях та для продажу цінності дизайну клієнтам.
Курс охоплює наступні блоки:
– Як побудувати успішний Дизайн-Процес
– Як побудувати успішну Дизайн-Команду
– Дизайн 2.0: “Growth Driven Design” і співпраця з маркетингом та бізнес-аналізом