fbpx

Київська школа економіки стала партнером тренінгу Data-driven marketing for e-commerce

Опис

2-3 грудня відбудеться дводенний інтенсив з використання інноваційних технологій в сфері аналітики, big data, data science і machine learning для e-commerce бізнесів – Data-driven marketing for e-commerce. Раді підтримати цю подію!

Серед спікерів інтенсиву – провідні e-commerce фахівці і IT-фахівці з Deloitte Ukraine, METRO Cash & Carry Ukraine, Netpeak, Promodo, Septa і інших компаній, які розкажуть про власний досвід і поділяться кейсами використання даних в маркетингу.

Для кого цей інтенсив?

 

  • Для власників і топ-менеджерів онлайн-бізнесів, які хочуть використовувати інновації, що приносять прибуток.
  • Для маркетологів, які хочуть глибше розібратися в data-driven маркетингу.
  • Для аналітиків та data scientist, які хочуть навчитися краще працювати з маркетинговими даними і онлайн-бізнесом.

 

Що буде на інтенсиві?

  • Навчання data-driven маркетингу від фахівців з українських і міжнародних компаній: Deloitte, METRO Cash & Carry, Цитрус, Netpeak, Promodo, Septa і інших компаній.
  •  2 майстер-класи: по професійної візуалізації даних і по data science алгоритмам для маркетингу. Ви самостійно будете візуалізувати дані і створювати data science алгоритми.
  • Ніяких специфічних знань з програмування не потрібні. Все, що потрібно, ви вивчите прямо на курсі.
  • Кейси лідерів ринку.

Для друзів #kse діє знижка 10% за промокодом KSE-discount