Київська школа економіки стала партнером тренінгу Data-driven marketing for e-commerce
Опис
2-3 грудня відбудеться дводенний інтенсив з використання інноваційних технологій в сфері аналітики, big data, data science і machine learning для e-commerce бізнесів – Data-driven marketing for e-commerce. Раді підтримати цю подію!
Серед спікерів інтенсиву – провідні e-commerce фахівці і IT-фахівці з Deloitte Ukraine, METRO Cash & Carry Ukraine, Netpeak, Promodo, Septa і інших компаній, які розкажуть про власний досвід і поділяться кейсами використання даних в маркетингу.
Для кого цей інтенсив?
Для власників і топ-менеджерів онлайн-бізнесів, які хочуть використовувати інновації, що приносять прибуток.
Для маркетологів, які хочуть глибше розібратися в data-driven маркетингу.
Для аналітиків та data scientist, які хочуть навчитися краще працювати з маркетинговими даними і онлайн-бізнесом.
Що буде на інтенсиві?
Навчання data-driven маркетингу від фахівців з українських і міжнародних компаній: Deloitte, METRO Cash & Carry, Цитрус, Netpeak, Promodo, Septa і інших компаній.
2 майстер-класи: по професійної візуалізації даних і по data science алгоритмам для маркетингу. Ви самостійно будете візуалізувати дані і створювати data science алгоритми.
Ніяких специфічних знань з програмування не потрібні. Все, що потрібно, ви вивчите прямо на курсі.
Кейси лідерів ринку.
Для друзів #kse діє знижка 10% за промокодом KSE-discount