Андрій має понад 22 років досвіду ведення консалтингових проектів зі стратегічного управління, маркетингу і маркетингових досліджень. 20 років досвіду тренерської та викладацької роботи, громадської, управлінської, освітньої, підприємницької та наукової діяльності. За цей час реалізовано понад 1500 проектів в різних сферах бізнесу і освіти в Україні, Росії, Білорусі та Східній Європі. Cпівзасновник Громадянської платформи «Нова Країна»; учасник ядра робочої групи по розробці Експортної стратегії України, МЕРТ. Автор 8 книг і більше 150 публікацій в сфері маркетингу, стратегічного управління, організації бізнесу і міжнародної економіки. Доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Андрій є експертом зі стратегічного менеджменту, футурології, брендингу, реорганізації бізнесу, стратегічного маркетингу, маркетингових досліджень.
Освіта: докторантура за спеціальністю «Світова економіка», Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2008; кандидат економічних наук за спеціальністю «Підприємництво, менеджмент, маркетинг», 1999; магістр економіки (промисловий маркетинг), НТУУ «КПІ», 1995; магістр прикладної математики, НТУУ «КПІ», 1995.