- Kyiv School of Economics
- Kyiv School of Economics
- Як збільшити та диверсифікувати український експорт до Об’єднаних Арабських Еміратів?
У цьому дослідженні експерти Trade+ проаналізували поточний стан двосторонньої торгівлі товарами та послугами між Україною та Об’єдними Арабськими Еміратами (ОАЕ) а також шляхи збільшення та диверсифікації українського експорту до ОАЕ – одного з найбільших експортерів та торговельних центрів регіону та світу, що є також ринком у фокусі Експортної стратегії України на 2017-2021 роки. Виявлена «недоторгованість» між Україною та ОАЕ (різниця між потенційно можливим експортом, порахованим на основі гравітаційної моделі, та фактичним експортом) складає 413 млн дол. США за 2017 рік тобто перевищує фактичний експорт з України до ОАЕ у цьому ж році (385 млн. дол. США).
За результатами дослідження також був визначений перелік зі 135 товарів (на рівні 4 знаків товарних кодів), які є перспективними для нарощення експорту до ОАЕ (це товари, в яких Україна має виявлені порівняльні переваги та оцінену недоторгованість). Оцінена недоторгованість для цих перспективних товарів становить 73 млн дол. США, причому близько 70% з цих товарів Україна взагалі не постачала до ОАЕ у 2017 р. Найбільша недоторгованість зафіксована для товарів машинобудування та електричного обладнання. Використання оціненого потенціалу для визначених перспективних товарних груп сприятиме значному збільшенню обсягів українського експорту до ОАЕ.
Детальніше у звіті, підготовленому Центром досліджень зовнішньої торгівлі Trade+.
Центр створено при Київській школі економіки в рамках проекту “Покращення рамкових умов для торгівлі в Україні”, що впроваджується через німецьку федеральну компанію Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH на замовлення Уряду Німеччини.