- Kyiv School of Economics
- Kyiv School of Economics
- Бізнес та медіа: співпраця чи протистояння?
Чому ЗМІ не пишуть про бізнес безкоштовно? Чому підприємці бояться плашки «реклама»? І як вирішувати конфлікти між бізнесом і журналістами?
Про це експерти говорили під час події «Бізнес та медіа: співпраця чи протистояння?», яка відбулася 22 грудня 2021 року у Київській школі економіки.
Під час події відбулася презентація проєкту «Бізнес – за якісні медіа», який розпочали Львівський медіафорум, Спілка українських підприємців і Центр журналістики Київської школи економіки. Також у рамках проєкту учасникам презентували декларацію на підтримку співпраці свідомих бізнесів і якісних медіа.
Першими підписантами стали представники компанії «Фармак» та групи компаній «Нова пошта». Під час дискусії представники цих компаній та провідні журналісти з видань «Українська правда» та НВ окреслили коло проблем, з якими разом стикаються бізнес і медіа, та домовилися співпрацювати задля економічного розвитку України.
Мета проєкту – згуртувати бізнес навколо засобів масової інформації, що дотримуються професійних стандартів журналістики, створити етичну екосистему співпраці між бізнесом та медіа.
«Чесний бізнес особливо зацікавлений у існуванні незалежних медіа, оскільки вони по своїй природі є лобістами ринкових реформ та захисниками підприємців», – пояснила Катерина Глазкова, виконавча директорка Спілки українських підприємців.
«Якісні медіа зазвичай також є бізнесом, тому добре розуміють бізнес-логіку та потреби українських підприємців», – додав Андрій Яніцький, керівник Центру журналістики Київської школи економіки.