Аналітична записка щодо інституційної підтримки українських МСП, що торгують з Німеччиною

3 липня 2019

Українським МСП складніше вийти на німецький ринок не тільки у порівнянні з великими усталеними фірмами експортерами, але й навіть у порівнянні з МСП, які торгують з іншими країнами. Це свідчить про те, що вони стикаються з непропорційно високими бар’єрами і, відповідно, потребують додаткової інституційної підтримки. Експортна діяльність значно полегшується іноземними інвестиціями та аутсорсингом ланцюгів постачання з ЄС до України. Після підписання Угоди про вільну торгівлю між Україною та ЄС, особливо перспективним виглядає залучення виробників з ЄС до інвестування в українські фірми та безпосередньої торгівлі з українськими компаніями.

Детальніше у аналітичній записці, підготовленій центром досліджень зовнішньої торгівлі Trade + при Київській школі економіки за підтримки Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

 

Текст записки