- Kyiv School of Economics
- Private: Programs
- Strategic Management
Більше інформації
Менше інформації
Початок
2022-07-04
Ціна
₴ 41500
Мова
Англійська
СТРУКТУРА КУРСУ
- • Вступ стратегії. Процес розробки стратегії
- • Зовнішній і внутрішній аналіз
- • Корпоративна стратегія: прийняття рішень про вертикальну інтеграцію та диверсифікацію
- • Бізнес-стратегія: універсальні стратегії та джерела конкурентних переваг
- • Стратегія Блакитного океану та Міжнародна стратегія
- • Злиття та поглинання
- • Цифровий вплив на конкуренцію
- • Case Study Session: Побудова бізнес-стратегії
- • Застосування теорії до реальних кейсів чи конкретних проблем на прикладах українських компаній воєнного та післявоєнного часу
Йосип Котлар
доцент зі стратегії, інновацій та управління сімейним бізнесом в POLIMI Graduate School of Management
Експертиза в галузях:
- • Стратегічного менеджменту
- • Стратегічних інновацій
- • Управління сімейним бізнесом
Володимир Стецик
директор в Kearney Ukraine, викладач в KSE
Експертиза в галузях:
- • Розробка та реалізація стратегії
- • Закупівлі та зниження собівартості
- • Управлінський консалтинг та операційна ефективність
- • Організаційна трансформація та управління змінами
Йосип Котлар
доцент зі стратегії, інновацій та управління сімейним бізнесом в POLIMI Graduate School of Management
Експертиза в галузях:
- • Стратегічного менеджменту
- • Стратегічних інновацій
- • Управління сімейним бізнесом
Володимир Стецик
директор в Kearney Ukraine, викладач в KSE
Експертиза в галузях:
- • Розробка та реалізація стратегії
- • Закупівлі та зниження собівартості
- • Управлінський консалтинг та операційна ефективність
- • Організаційна трансформація та управління змінами
РЕЗУЛЬТАТИ КУРСУ:
На завершення курсу студенти повинні вміти:
- • Зробити аналіз зовнішньої стратегії на бізнес-рівні, щоб визначити й оцінити можливості та загрози ринку
- • Провести внутрішній аналіз на бізнес-рівні, щоб визначити й оцінити сильні та слабкі сторони компанії
- • Виконати аналіз стратегії на корпоративному рівні для керування корпоративним портфелем компанії
- • Розробити та застосувати бізнес-модель для визначення бізнес-ідеї та реалізації стратегії