fbpx

Як хакнути медіапростір

Опис

Цей курс для тих, хто:

  • слідкує за своєю репутацією у медіа
  • регулярно моніторить медіапростір
  • хоче мати інструменти для подолання інформаційних атак
  • проводить інформаційні кампанії
  • хоче навчитися аналізувати медіа
  • навчитись працювати з великими масивами даних
  • має справу з інформацією і хоче удосконалити вміння “від збору – до якісного звіту”
  • хоче виявити потреби свого сегменту споживачів за допомогою соціальних мереж

 

Після курсу ви:

  • отримаєте комплексні структуровані знання з аналізу медіа
  • дізнаєтеся про різні методи аналізу медіа
  • навчитеся правильно формулювати задачі з аналізу медіа
  • зможете використовувати нові інструменти збору даних
  • навчитеся швидко оцінювати маркетингові перспективи товарів
  • опануєте інтерпретацію кількісних аналітики медіа
  • навчитеся виявляти інформаційні кампанії

 

Викладачі курсу – практикуючі аналітики Центру контент-аналізу:

Артем Захарченко – кандидат наук з соціальних комунікацій, директор з досліджень Центру контент-аналізу, доцент КНУ ім. Шевченка. Проводив дослідження у New York University за програмою Fulbright Scholar, був головним редактором сайтів “Фокус”, “Висновки”, випусковим “Економічної правди”.

 

Марина Пухальська – генеральна директорка Центру контент-аналізу, має досвід впровадження системи аналізу big data, спеціалізується на алгоритмах проведення досліджень медіа. Автор понад 300 проектів з аналізу медіа.

 

Serhii Stukanov – керівник аналітичного відділу Центру контент-аналізу, має досвід роботи у медіа (“Громадське радіо”, “Українське радіо”, “Магнолія ТБ”), до 2014 року викладав філософію у Донецькому національному університеті. Загалом має 18-річний досвід роботи в сфері медіа: теле і радіоведучий, редактор інтернет та друкованих ЗМІ. Член НСЖУ з 2015 року.
Експерт Експертної комісії з питань розповсюдження і демонстрації фільмів при Держкіно України з 2016 року.

 

Тривалість та формат курсу:
Одноденний шестигодинний інтенсив з однією перервою.

Вартість:
До 29 липня – 1650 грн
З 29 липня по 3 серпня включно – 1800 грн
Спеціальна ціна для спільноти KSE – для всіх учасників та випускників середньострокових та магістерських програм Київської школи економіки – 1500 грн

 

Програма курсу:

1. Теоретичні засади медіа-аналітики (тренер Артем Захарченко)

Структура інформаційних потоків в українському медіа-просторі:
▪ Виникнення та розвиток медіа-тем у медіа
▪ Виникнення та розвиток тем у соціальних мережах
▪ Агенти впливу на меседжі, поширювані медіа

Теоретичні основи вимірювання ефективності комунікації:
▪ Контент-аналіз
▪ Дискурс-аналіз
▪ Наративний аналіз
▪ Аналіз меседжів

Застосування медіа-аналітики у створенні або корекції комунікативної стратегії:
▪ Аудит попередньої комунікації
▪ Формулювання цілей комунікації
▪ Обрання тактик досягнення цілей

 

2. Аналіз даних (тренер Марина Пухальська)

Брифування. Створення технічного завдання:
▪ отримувати чіткого завдання
▪ перетворення наявних даних у вимірюванні
▪ створення технічного завдання

Робота з вибіркою. Кодування:
▪ створення коректної вибірки
▪ способи скорочення вибірки до такої, яку можна обробити вручну
▪ кодування інформації (присвоєння характеристик)
▪ техніки швидкого кодування

Стандартні діаграми візуалізації
▪ перетворення обробленого масива даних у візуальні об’єкти
▪ ознайомлення зі стандартними діаграмами та основними правилами їх використання

 

3. Практична робота над кейсами (тренер Сергій Стуканов)

Написання запитів для пошукових систем:
▪ Запити для простих прізвищ і понять
▪ Складні пошукові запити

Аналіз ефективності комунікації:
▪ Ключові параметри ефективності
▪ Складання технічного завдання

Аналіз інформаційної кампанії:
▪ Особливості аналізу позитивної кампанії
▪ Особливості аналізу кризової кампанії
▪ Складання технічного завдання

 

Поспілкуватися з менеджером програми Олександром Яременком:
Телефон: Telegram, Viber, WhatsApp – 380666303426
Пошта: [email protected]

 

Реєстрація: https://kse.ua/events/?eid=5522