Дводенний інтенсив: Стратегія росту бізнесу

Практичний, дводенний інтенсив для маркетинг-директорів, керівників та власників бізнесу

Опис

Для кого інтенсив


Для власників бізнесу, керівників та маркетинг-директорів, які задаються такими питаннями:

  1. Як знайти власний шлях для довгострокового росту бізнесу?

  2. На чому треба фокусуватись, щоб бізнес продовжував рости?

  3. Як залучити нових покупців існуючих продуктів та послуг?

  4. Як розвивати існуючі продукти та послуги, щоб бізнес зростав?


Структура інтенсиву


Це практичний, дводенний інтенсив для маркетинг-директорів, керівників та власників бізнесу, які хочуть дізнатись про мотиви і реальні потреби своїх покупців, а також як використовувати цю інформацію для росту бізнесу.

У ході інтенсиву ви прослухаєте серію коротких лекцій, візьмете участь у практичних вправах та власноруч проведете інтерв’ю з покупцем за методикою Jobs-To-Be-Done.

1. Визначення напрямку майбутнього росту

– Шляхи росту бізнесу

– Визначення точки прикладання зусиль та ресурсів

2. Розуміння споживача

– Модель споживацького вибору Consumer Decision Journey

– Виявлення справжніх мотивів поведінки споживача та його рішень за допомогою Jobs
To Be Done

– Формулювання споживацького інсайту, який стане основою ціннісної пропозиції бренду

3. Побудова стратегії

– Визначення ціннісної пропозиції, через яку споживач буде купувати продукт чи
користуватись послугою

– Основні елементи стратегії, які слід проробляти для росту бізнесу – бренд, продукт, бізнес-модель

4. Розробка плану реалізації стратегії

– Розуміння плану реалізації стратегії росту бізнесу

– Ключові моменти розробки плану

Вартість




  • 6 950 грн

  • спеціальна ціна для спільноти KSE - для всіх учасників та випускників середньострокових та магістерських програм Київської школи економіки -  6 000 грн





План інтенсиву


ДЕНЬ 1


9:30 - Реєстрація, кава   30 хвилин


10:00  - Блок 1   1.5 години

4 способи росту бізнесу. Стратегічне питання. Аналіз кейсів.

11:30  - Перерва, 15 хвилин

11:45  - Блок 2    1.5 години

Consumer Decision Journey. Демонстрація інтерв’ю за методикою Jobs-to-be-done. Обговорення особливостей проведеного інтерв’ю.

13:15  - Ланч    1.5 години

14:45  - Блок 3   1.5 години

Аналіз запропонованого інтерв’ю 4 сили, що впливають на споживача.

16:15  - Перерва, 15 хвилин

16:30  - Блок 4   1.5 години

Запрошений спікер. Підбиття підсумків першого дня.

 

ДЕНЬ 2


9:30 - Реєстрація, кава


10:00  - Блок 1      1.5 години

Повторення матеріалу першого дня. Мотиваційний конфлікт. Розробка ціннісної пропозиції.

11:30  - Перерва, 15 хвилин

11:45  - Блок 2    1.5 години

Елементи стратегії росту. Бренд. Продукт. Бізнес-модель. Бренд: Досвід споживача. Залучення споживача. Комунікація.  Аналіз кейсів.

13:15  -  Ланч   1 година

14:45  - Блок 3   1.5 години

Продукт: Функціональні показники продукту. Продуктова система.

16:15  - Перерва, 15 хвилин

16:30  - Блок 4    1.5 години

Бізнес-модель: Прибуток. Структура. Процес. Взаємодія. Підбиття підсумків інтенсиву.



Про спікерів



Михайло Траверсе

Керуючий партнер в маркетинговій агенції Reiseplan. Має 7 років досвіду роботи у маркетинговому підрозділі міжнародної фармацевтичної корпорації Bayer та шість років - директором зі стратегії комунікаційної агенції ISD Group. Створив та
реалізував декілька десятків бренд стратегій та комунікаційних стратегій для локальних та міжнародних компаній.

Йоахім Бентц

Керуючий партнер в ISD Group. Випускник Гарвадської Бізнес Школи. Має більше 20 років досвіду роботи у міжнародних компаніях на ринках Німеччини, Великобританії, Латинської Америки, Індії, Росії та України. Працюючи в Imperial Tobacco PLC, був відповідальним за розвиток та трансформацію бізнесу на декількох східноєвропейських ринках.
Свій маркетинговий досвід здобув на посаді маркетинг-директора Байєрсдорф Україна. Викладає Бізнес стратегію, Маркетинг та Сейлз менеджмент на програмах MBA.

 

РЕЄСТРАЦІЯ