Дводенний інтенсив: Стратегія росту бізнесу

4/12/2019 to 4/13/2019 from 9:30 AM to 6:00 PM ISST



Практичний, дводенний інтенсив для маркетинг-директорів, керівників та власників бізнесу.

Для кого цей інтенсив:

Для власників бізнесу, керівників та маркетинг-директорів, які задаються такими питаннями:

  • Як знайти власний шлях для довгострокового росту бізнесу?
  • На чому треба фокусуватись, щоб бізнес продовжував рости?
  • Як залучити нових покупців існуючих продуктів та послуг?
  • Як розвивати існуючі продукти та послуги, щоб бізнес зростав?


Структура інтенсиву

Це практичний, дводенний інтенсив для маркетинг-директорів, керівників та власників бізнесу, які хочуть дізнатись про мотиви і реальні потреби своїх покупців, а також як використовувати цю інформацію для росту бізнесу. У ході інтенсиву ви прослухаєте серію коротких лекцій, візьмете участь у практичних вправах та власноруч проведете інтерв’ю з покупцем за методикою Jobs-To-Be-Done.

1. Визначення напрямку майбутнього росту

– Шляхи росту бізнесу
– Визначення точки прикладання зусиль та ресурсів

2. Розуміння споживача

– Модель споживацького вибору Consumer Decision Journey
– Виявлення справжніх мотивів поведінки споживача та його рішень за допомогою Jobs
To Be Done
– Формулювання споживацького інсайту, який стане основою ціннісної пропозиції бренду

3. Побудова стратегії

– Визначення ціннісної пропозиції, через яку споживач буде купувати продукт чи
користуватись послугою
– Основні елементи стратегії, які слід проробляти для росту бізнесу – бренд, продукт, бізнес-модель

4. Розробка плану реалізації стратегії

– Розуміння плану реалізації стратегії росту бізнесу
– Ключові моменти розробки плану

Вартість: 6 950 грн

Спеціальна ціна для спільноти KSE  для всіх учасників та випускників середньострокових та магістерських програм Київської школи економіки – 6 000 грн.

Про спікерів:


Михайло Траверсе
Керівний партнер в маркетинговій агенції Reiseplan. Має 7 років досвіду роботи у маркетинговому підрозділі міжнародної фармацевтичної корпорації Bayer та шість років - директором зі стратегії комунікаційної агенції ISD Group. Створив та
реалізував декілька десятків бренд стратегій та комунікаційних стратегій для локальних та міжнародних компаній.

Йоахім Бентц
Керуючий партнер в ISD Group. Випускник Гарвадської Бізнес Школи. Має більше 20 років досвіду роботи у міжнародних компаніях на ринках Німеччини, Великобританії, Латинської Америки, Індії, Росії та України. Працюючи в Imperial Tobacco PLC, був відповідальним за розвиток та трансформацію бізнесу на декількох східноєвропейських ринках.
Свій маркетинговий досвід здобув на посаді маркетинг-директора Байєрсдорф Україна. Викладає Бізнес стратегію, Маркетинг та Сейлз менеджмент на програмах MBA.

Registration for this event is closed.

Venue

Host: {{EventInfo.Host.Name}}
Share This Event
x