fbpx

Восьмий Форум маркетинг-директорів в партнерстві з KSE: в пошуках точок зростання

Опис

Нестабільна ситуація на ринку прискорює час прийняття рішень із тижнів та місяців до днів і навіть годин. Маркетингове планування у багатьох бізнесах стає все більш короткостроковим, а рішення – все більш прагматичними. Це – нові умови, в яких доведеться розвиватися українським компаніям. Настав час гнучких механік та інструментів роботи із цільовою аудиторією, розвитку нових ніш і ринків, а також таргетованих пропозицій. Цим темам буде присвячений перший день Восьмого Українського форуму маркетинг-директорів, який пройде 2–3 квітня в НСК «Олімпійський» (Київ).

Серед спікерів – Адріан Сливоцький, який входить до рейтингу 50 видатних бізнес-мислителів світу, маркетинг-директори найбільших рекламодавців України, аналітики та експерти ринку, а також українські компанії, які завойовують нові ринки завдяки унікальним маркетинговим рішенням.

«Ми розпочнемо форум із розмови з ключовими гравцями ринку. У фокусі будуть маркетингові комунікації, інновації та існуючі тренди у найбільш динамічних сегментах бізнесу – FMCG і телекомунікацій. Нашими співрозмовниками стануть маркетинг-лідери компаній, які поділяться своїми рецептами успіху і баченням подальшого розвитку ринку», – розповідає Олена Кустова, віце-президент з креативних та маркетингових сервісів групи ADV Ukraine. Великі рекламодавці України розкажуть, які бізнес- та маркетингові цілі вони ставлять собі в 2015 році, і які можливості вони бачать перед своїми брендами в умовах кризи.

Тему нових можливостей продовжить на форумі Андріан Сливоцький. У своїй доповіді «Про мистецтво створення попиту та продуктів» Андріан розповість про відмінності мислення компаній-лідерів, ролі інновацій у створенні попиту в кризових умовах, принципах створення магнетичних продуктів і перспективах українських компаній на глобальному ринку. Разом із деканом LvBS Софією Опацькою та іншими спікерами учасники розглянуть моделі створення та управління попитом на кризових ринках. Так, Ігор Гут, керуючий партнер шведського проекта Develop Your Business, виступить з доповідю «Приберіть слово «маркетинг» зі своєї бізнес-моделі». «Десятки управлінських рішень в маркетингу приймаються сьогодні, щоб врятувати ситуацію і повернути компанію на траєкторію зростання. Але як впевнитися, що вони спрямовані в серце проблеми? Як зрозуміти, що важливіше сьогодні – взаємовідносини з клієнтами, боротьба з конкурентами або операційна ефективність? Відповіді залежать від типу бізнес-моделі і ряду ринкових факторів. Давайте на форумі разом подивимося на рівень зрілості конкуренції, на особливість українських споживачів і можливість адаптувати ваш продукт. І головне – на тих, у кого вийшло!», – говорит Игорь Гут.

Завершить візіонерську частину форуму секція «Маркетингові стратегії Born in Ukraine». До уваги учасників будуть представлені кейси успішної конкуренції українських торгових марок та українських маркетингових стратегій з міжнародними брендами, як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках. «У XXI столітті саме інтелект, здатність створювати і втілювати є тим невичерпним ресурсом, який стане основою добробуту будь-якої країни. А маркетинг є одним із найбільш ефективних інструментів створення доданої вартості з допомогою власного розуму. Важливо, щоб Україна навчилася капіталізувати свій інтелект та продавати «додану вартість» своїх брендів, адже саме продаж інтелектуального продукту може стати тим локомотивом, який витягне нашу країну», – коментує ментор секції Олексій Філановський, маркетинг-директор prom.ua. Успішні кейси та дискусія з експертами дозволять українським компанія по-новому поглянути на своє позиціонування, адже інтелектуальна додана вартість відкриває нові перспективи зростання для українських брендів і шанси реафльної інтеграції з європейськими ринками.

Учасники форуму матимуть можливість особисто поспілкуватися з експертами і спікерами форуму – протягом дня на майданчику буде працювати Mentor’s Corner, де за попереднім записом можна буде отримати особисту консультацію кращих експертів ринку.

Довідка

Український форум маркетинг-директорів – це місце зустрічі спільноти фахівців, які задають тон у вітчизняному маркетингу. Це маркетинговий майданчик, де професіонали обговорюють найважливіші тенденції року, презентують найяскравіші кейси, обмінюються досвідом та думками. Це територія, де створюється та загартовується український маркетинг. 

Дізнатися більше:

Зареєструватися для участі:

044 599 09 79, [email protected]