Використання даних становиться однією з найважливіших конкурентних переваг для сучасних компаній. За даними Міжнародного інституту аналітики, до 2020 року компанії, що використовують дані, обійдуть конкурентів не менш ніж на $430 мільярдів.
Під час курсу студенти отримають чітке розуміння про:
збір та агрегацію даних,
перевірку та зберігання даних,
управління даними та обробку необхідних даних для забезпечення доступності, надійності та своєчасності даних для своїх користувачів.
Курс побудований на ретельно підібраному поєднанні методів навчання, триває місяць і складається з 2 блоків лекцій / практикумів.
Мова курсу: англійська
Профіль учасника курсу:
Керівники, власники бізнесу та менеджери напрямку, які хочуть навчитись використовувати аналітику даних у своєму бізнесі та допомогти своїм організаціям та бізнесам зростати за допомогою прийняття рішень на основі даних.
Обов`язкових попередніх вимоги до студентів немає
Після закінчення курсу студенти зможуть:
ідентифікувати дані, необхідні для збору для конкретного бізнес-випадку та легко розрізнити різні типи даних;
розуміти, що таке управління даними і чому це важливо для будь-якої сучасної організації;
створити схему реляційної бази даних (relational database schema);
розуміти, як проектувати сховища даних та систему бізнес-аналітики;
розуміти принципи профілювання даних, інтеграції даних, управління даними та управління базовими даними;
Оцінювати різні архітектури даних в залежності від бізнес-вимог;
розуміти основи SQL, NoSQL, розподіленої та гібридної архітектури.
Екзамени та сертифікація:
Після успішного завершення курсу, учасники отримають сертифікат про проходження курсу.