“Соціологічні вікенди” – якісні методи

8/4/2019 from 9:30 AM to 6:00 PM ISST

Гарні новини! Ми запускаємо серію літніх воркшопів по методах в соціальних науках!

Запрошуємо 4 серпня на наш перший літній “соціологічний вікенд” з якісних методів - одному з самих популярних напрямків досліджень в соціальних науках та бізнесі. Якісні методи дозволяють краще зрозуміти контекст, отримати інсайти про свою аудиторію, вивчити сенситивні теми, вивчати невловимі явища - почуття, емоції, глибинні значення, якими оперують люди.

Ми розберемося у методиках та підводних каміннях роботи з інтерв’ю та фокус-групами, а також будемо аналізувати тексти і мову методом дискурс-аналізу. Якісні та кількісні методи не опоненти, а друзі, які доповнюють один одного. Ми поговоримо про те, як їх об’єднувати в реальній практиці, та що таке змішані методи.

Для кого це?

  • Ці воркшопи не для повних новачків. Вони потребують мінімальних знань та досвіду роботи. Наша мета не тільки навчити вас новому, а і поглибити ваші знання; продемонструвати реальні виклики, з якими стикаються дослідники; поділитись досвідом та лайфхаками. 
Аудиторія воркшопу 

·    студенти магістратури та аспірантури різних спеціальностей соціальних наук (економіка, психологія, соціологія, політологія, міжнародні відносини, історія та ін.);
·    фахівці департаментів маркетингу, продажів, HR, реклами, комунікацій, аналітики та ін.;
·    дослідники медіа, онлайн соціальних мереж;
·    аналітики громадських організацій;
·    журналісти, які працюють з даними;
·    майбутні спеціалісти в аналізі даних.
 
Базові вимоги для учасників школи: 
·    базові знання з MS Office;
·    знання дослідницької термінології: опитування, вибірка, фокус-група;
·    читати англійською (література та посилання будуть англійською).
 
Мати при собі:
·    власний ноутбук;
·    встановлений безкоштовний софт, який порекомендують викладачі.

Ви отримаєте максимальну користь від воркшопу, якщо ви:
·    хочете розвивати свою кар’єру дослідника і займатись складнішим аналізом;
·    займаєтесь науковою роботою, але застрягли з аналізом даних;
·    маєте протестувати складну гіпотезу, але не знаєте як;
·    хочете вивчати соціальні науки за кордоном і бажаєте краще підготуватись;
·    хочете змінити спеціальність та рухатись в напрямку аналізу даних;
·    регулярно замовляєте дослідження у спеціалістів, але не розумієте, як оцінити їх якість.
 
Що ви отримаєте:
·    навички працювати з конкретними методиками аналізу даних;
·    вміння організувати та провести інтерв’ю чи фокус-групу;
·    навички написання сценаріїв для інтерв’ю та аналізу отриманих текстів;
·    практичні навички у роботі з даними різних форматів. 

Викладачі воркшопу: 

·    Вікторія Алієва, MPhil in Sociology, the University of Cambridge – соціологиня медіа та культури, яка вивчає взаємодію людей з медіа та технологіями, суспільні рухи та їхні медіапрактики, а також загальні соціальні зміни внаслідок прогресу медіа та технологій.
·    Тимофій Брік, PhD – соціолог, Київська школа економіки. Навчався та працював в Утрехтському університеті та університеті Карлоса Третього, стажувався в університеті Стенфорду. Отримав премію Фонду ім. Н.В. Паніної “найкращий молодий соціолог 2018 року”.
·    Катерина Іващенко, PhD – соціологиня, Інститут соціології НАН України; експертка міжнародних дослідницьких проектів, Horizon 2020, INTAS, European University Institute, UK Arts and Humanities Research Council, UNDP та інші. Вивчає соціальні зміни, міграцію та мобільність. У Центральному Європейському Університеті в Празі навчалась у відомого англійського антрополога Ернеста Геллнера.
 

Registration for this event is closed.

Venue

Host: {{EventInfo.Host.Name}}
Waitlist Registration
Home Address

Публічна оферта   |   Опис ТОВ КШЕМ