fbpx

Американський філософ, професор Єльського університету Джейсон Стенлі прочитає в Київській школі економіки серію відкритих лекцій під назвою «Стирання історії»

8 Травня 2024

Джейсон Стенлі, професор філософії імені Джейкоба Уровські в Єльському університеті, знову завітає до Києва, аби з 19 по 21 травня у стінах Київської школи економіки прочитати три відкриті лекції на тему стирання та повернення історії. 

Професор Стенлі — філософ, експерт з питань пропаганди та фашизму й автор п’яти книжок, серед яких «Як діє фашизм. Політика “ми” та “вони”» і «Як працює пропаганда». Також він пише про авторитаризм, пропаганду, свободу слова, масові увʼязнення та інші теми для The New York Times, The Washington Post та інших видань.

Протягом свого візиту до Києва, Джейсон Стенлі прочитає три лекції на тему того, як автократи використовують освіту для впливу на населення.

«Авторитарні режими завжди прагнуть впливати на освіту. Їхня мета — стерти ідентичності, що їм не підходять, і замінити на власні. Від колоніалізму до фашизму авторитарні режими намагаються індоктринувати населення, щоб воно прийняло їхнє панування. У цих лекціях ми розглянемо стратегії, які автократи використовують у системі освіти, та методи опору їм», — зазначає професор.

Відвідати лекції можуть всі охочі за умови попередньої реєстрації та наявності вільних місць. 

– Лекція «Стирання історії: колоніалізм»

19.05 11:00

Стратегічні способи стирання минулого є невіддільною частиною проєктів, спрямованих на те, щоб поставити одну групу вище за інші. Ми почнемо з обговорення двох освітніх практик — колоніалізму, коли перспектива однієї групи представляється як така, що має історію, а історія іншої групи, яка є колонізованою, стирається. 

Реєстрація за посиланням.

– Лекція «Стирання історії: від націоналізму до фашизму»

20.05 16:00

Існують різні види націоналістичних проєктів. Як відрізнити насильницький тип націоналістичного проєкту, який лежить в основі імперіалізму та фашизму, від більш доброзичливого типу націоналістичного проєкту, який лежить в основі національної ідентичності? Які освітні практики пов’язані з кожним проєктом?

Реєстрація за посиланням.

– Лекція «Повернення історії»

21.05 16:00

Що таке освіта в умовах демократії? Як країна формує національну ідентичність, не підносячи чоловіків над жінками, не виключаючи ЛГБТК+ громадян і не створюючи одну домінантну етнічну ідентичність? 

Реєстрація за посиланням.