fbpx

«Це, мабуть, не для тебе» KSE запустили сміливу вступну кампанію спільно з агенцією Fedoriv

5 липня 2023

Київська школа економіки (KSE) запустила вступну кампанію “Університет для тих, хто прагне”, створену спільно з агенцією маркетингових інновацій Fedoriv. Кампанія привертає увагу основним меседжем – “Це, мабуть, не для тебе”. 

Ця ідея народилася в результаті розмови зі студентами KSE, які ще школярами, вважали, що навчання там буде занадто складне і недоступне. Попри ці початкові побоювання, вони виявили стійкість, прийняли виклик і відповіли «Це, безсумнівно, для мене!». Тому ця сміливість лягла в основу всієї комунікації

Створення концепції «Університет для тих, хто прагне»

Київська школа економіки — не зовсім типовий університет. В академічній сфері їхній підхід можна вважати нетрадиційним. «Для університетів це дуже нетрадиційна і провокативна кампанія. Більшість університетів говорять про мрії та світле майбутнє. Ця кампанія інша і вона відразу захопила нашу увагу. Вона дуже про нас — всі наші професори та менеджери беруться за надскладні задачі, багато вчаться за кордоном, роблять складні дослідження, люблять свою роботу і проводять там більшу частину своїх днів. Це особливий стиль життя. Він точно не для всіх. Але якщо ви так само любите виклики, готові багато працювати й вчитись – тоді вам до нас» — із впевненістю каже ректор KSE Тимофій Брік.

Студенти KSE супермотивовані та розуміють цінність навчання, готові до складнощів і великих обсягів практичних робіт, лекцій іноземних викладачів і навчання в топових університетах світу за обміном. А ще вони мають високий рівень свідомості, активну життєву позицію і прагнуть змінювати світ навколо себе: вміють донести свою точку зору та поліпшити те, що їх не влаштовує. І це все про вибір кожного абітурієнта. Тож кампанія розкриває думку, якщо майбутніх студентів це не цікавить, то це, мабуть, не для них.

«Наша мета – підкреслити, що освіта це не лише про отримання знань. А також про прокладання шляху для особистісного зростання та революцію над собою» – додає Аліса Гнидюк, директорка із комунікацій KSE

Кампанія прагне поширити енергію та рішучість цих студентів на кожну молоду людину в Україні, заохочуючи їх поставити під сумнів свої межі та сприйняття. Мета полягає в тому, щоб змусити їх запитати себе: «Чи витримаю я цей виклик?» Часто відповідь на це запитання може розкрити дивовижні грані їхніх власних можливостей.

Виклик не для кожного

Університет висуває дуже високі вимоги до студентів. Вони мають розуміти, що фіктивно навчатись заради диплома не вийде. Так виникла ідея донести думку, що Київська школа економіки не для кожного, але це нормально. Тут комфортно тільки тим, хто налаштований на важку роботу, де виганяють за списування та низькі оцінки.

«Так з’явився основний гачок, яким ми скористалися, й створили голосний меседж «Це, мабуть, не для тебе». Ним ми привертаємо увагу, зацікавлюємо, стимулюємо замислитися та поставити питання: а чому не для мене? Своєрідний психологічний прийом, який працює на рівні підсвідомості, змушує сповільнитися та спростувати твердження, яке «зачепило». А далі додаємо більше інформації для роздумів, демонструючи головні переваги навчання у KSE:  іноземні лектори, навчання за обміном у різних країнах світу, власні бізнес-проєкти та цікаві стажування.» – Олександр Малик, копірайтер Fedoriv

Як кампанія буде жити далі

Від розв’язання конкретної задачі ми плануємо перейти до системної роботи над побудовою бренду. Зараз почали формувати репутацію KSE як навчального закладу, що є повною протилежністю тим університетам, які зараз працюють в Україні. Це своєрідний анклав на теренах української системи навчання, створений для інтелектуальної еліти, абсолютно нове явище і яскравий приклад освіти, яка відштовхується від реальних потреб країни у найближчому майбутньому». – Ярослав Огоцький, бренд лідер Fedoriv.