Метою курсу є вивчення методології та інструментарію дизайн-мислення в контексті застосування останнього в бізнесі та соціальних проектах. Цей курс зосереджений на забезпеченні знань та фундаментального розуміння креативності, інновацій та сучасних підходів до інновацій (на основі штучного інтелекту). Даний курс передбачає вивчення основних моделей, принципів, методів, кейсів та практичних особливостей реалізації інноваційних проектів на базі дизайн-мислення.
В даному курсі дизайн-мислення представлено на основі підходів, що застосовуються в Stanford University Hasso Platner d.School, IDEO, IBM, Apple, Google і т.д.
Метою курсу є надати студентам методологічні та практичні тренінги, сформувати навички конструктивного критичного аналізу кейсів, програм і проектів, а також навички підготовки відповідних проектів та аналітичних оглядів до них.
Курс включає лекції, кейси, майндмеппінг, макети бізнес-моделей, методи швидкого прототипування, тестування дизайн-рішень і т.д.