Стартапи та венчурні проекти: як продати свою ідею інвестору
Венчурні компанії і фонди за рік можуть отримати понад 1000 інвестиційних проектів, а фінансування отримають одна-дві. Ті декілька компаній, які отримали фінансування, виграли в лотереї чи вони були гарно підготовлені?
Стартапи та венчурні проекти: як продати свою ідею інвестору
Опис
Після воркшопу ви зрозумієте:
як робити оцінку стартапу або венчурного проекту
як працювати з консультантами
як спілкуватися з потенційними інвесторами
Будемо говорити про:
залучення фінансування в стартап
те, що очікує підприємець і чого хоче інвестор: психологічні аспекти підготовки до спілкування з венчурним інвестором
підготовку документів для презентації інвестору
speed dating, пітчинг
«аналітику-паралітику» / Analysis-paralysis стартапера і потенційного інвестора
те, що таке Feasibility або Feasibility Study. Це не те, що більшість думає
оцінювання Greed and Fear
Для кого:
для професійних фінансистів і стартаперів
для тих, хто шукає фінансування і «святий грааль» венчурних проектів
фінансистів, які спілкуються з венчурними компаніями і фондами
Курс проводить Андрій Дробот, викладач Київської школи економіки.
Андрій Дробот – викладач бізнесу Київської школи економіки. До початку викладацької кар’єри Андрій працював в Roland Berger, виконував проект по стратегії розвитку і реструктуризації компаній, пройшов шлях від аналітика до партнера в Brain Source International, виконав понад 100 проектів для міжнародних і локальних компаній. Він веде приватні консалтингові проекти зі стратегії розвитку, реструктуризації компаній, а також консультує стартапи зі стратегії і залучення фінансування. Андрій має величезний досвід роботи з венчурними фондами і стартапами: сотні комплексних оцінок, чотири стартап клієнти, оцінка стартапів, бізнес-планування.
Більше інформаціїМенше інформації
Формат
Короткострокові
Поспілкуватись з менеджеркою коротких програм KSE: