- Kyiv School of Economics
- Private: Calendar
- Конференція «FinSales 2017: New Trends and the Best Practices» в партнерстві з KSE!
Опис
25 квітня 2017 року Києві відбудеться практична конференція про маркетинг і продажі фінансових послуг «FinSales 2017: new trends and the best practices»
Місце проведення: ArtHall D12, розташований в самому центрі Києва за адресою Десятинна, 12.
У цьому році організатори, компанія BankOnline, обіцяють ще більше цікавих тем: 2 потоки, 24 спікера, 19 доповідей.
Своїм досвідом і практичними напрацюваннями поділяться експерти від наступних провідних компаній: Яндекс Україна, Google Україна, Приват Банк, Альфа Банк, OTP Банк, Форвард Банк, Ощадбанк, Укрсоцбанк, Ідея Банк, Райффайзен Банк Аваль, Укрпошта, Team301, Terrasoft, Mark & Sales, Фінлайн , Promodo, IDNT, UAPAY, РЕНОМЕ-СМАРТ, Payforce, СК УНІКА, GfK, YOUSCAN, CC-loan.
Ця подія орієнтована на керівників і фахівців в області продажів, розробки продуктів, маркетологів, експертів і аналітиків фінансового сектора, всіх, хто зацікавлений у продажу фінансових послуг.
У ПРОГРАМІ КОНФЕРЕНЦІЇ:
- Унікальна статистика споживчого досвіду: звички, поведінка on-line, переваги, смаки, тенденції, очікування.
- Реальні кейси з продажу фінансових послуг: що працює і що не працює.
- Нові прийоми залучення клієнтів через інтернет.
- Технологічні рішення для збільшення продажів.
- Як працювати з соціальними мережами.
- Вперше на BankOnline – практичний МАЙСТЕР-КЛАС по побудові бізнес процесів в фінансових організаціях методом Scrum. Учасники власноруч зможуть побудувати бізнес процес для вирішення конкретного бізнес завдання, оцінити ефективність і можливість застосування у власній компанії.
ХТО ВИСТУПИТЬ НА КОНФЕРЕНЦІЇ?
- Олексій Шабан, Керівник роздрібного бізнесу, Приват Банк, виступить з доповіддю про те, як перевести масового клієнта в дистанційні канали, а високоприбуткового в відділення
- Максим Патрін, Віце-президент Альфа-Банку Україна, продемонструє, як працює клієнтський сервіс в дистанційних каналах: цінність і вигоди. Як перетворити мобільний банк в канал залучення нових клієнтів та утримання поточних, вартість, складності в крос продажах
- Валентин Яроменко, Директор агентства, Mark & Sales, розповість про те, що насправді купує клієнт сьогодні, товар, послугу, сервіс, компанію, продавця? Що хоче покупець і як йому це дати?
- Артур Муравицкий, Директор департаменту фінансових послуг, Укрпошта, повідає про далеко-йдуть планах підприємства по завоюванню ринку фінансових послуг, як виконувати функції банку, не будучи при цьому повноцінним фінансовою установою. З ким планують співпрацювати і які вигоди пропонують своїм партнерам.
- Олександр Макаренко, Со-засновник, CEO, Team301, не тільки розповість, як чатбот вписуються в реалізацію моделі продажів і комунікації з клієнтами, які можливості вони розкривають, але і продемонструє приклади практичного впровадження.
- Рінат Магомедов, Керівник відділу дизайну та проектування компанії Promodo, покаже, як виміряти дизайн, порахувати призначений для користувача досвід, почути свого клієнта в мережі, перетворити цифровий контакт в продаж.
- Олег Клименко, керівник Управління розвитку бізнесу, OTP Банк, поділитися досвідом ОТР Банк по створенню відкритого API.
І це тільки частина програми, яку готують організатори, компанія BankOnline.
Для банків, страхових компаній і МФО діє акція 2+1 (кожен третій квиток безкоштовно).