fbpx

Восьмий український форум маркетинг-директорів: в пошуках точок зростання.

Опис

Запрошуємо взяти участь у Восьмому українському форумі маркетинг-директорів, який відбудеться 2–3 квітня в НСК «Олімпійський». Головна тема цього року – пошук нестандартних ідей та маркетингових рішень, які дозволять не тільки зберегти, але й закріпити позиції на ринку, незважаючи на негативні процеси в країні. Kyiv School of Economics виступає партнером Форуму.

Український форум маркетинг-директорів – це місце зустрічі спільноти фахівців, які задають тон у вітчизняному маркетингу. Це маркетинговий майданчик, де професіонали обговорюють найважливіші тенденції року, презентують найяскравіші кейси, обмінюються досвідом та думками.

Традиційно на події виступає більш ніж 50 спікерів і експертів у сфері маркетингу та комунікацій. Програма включає також майстер-класи і воркшопи, присвячені управлінській ефективності. Організатори очікують, що цього року у заході візьмуть учать більш ніж 250 маркетинг-директорів та топ-менеджерів у сфері маркетингу, комунікацій і реклами.

ПРОГРАМА ПОДІЇ

Програму заходу формує професійна спільнота. Так, наповнення кожної секції координує один із членів експертної ради форуму маркетинг-директорів або ключовий експерт ринку маркетингових комунікацій. Такий підхід дозволяє розглянути кейси і теми, які справді цікаві професійній спільноті.

Кейноут-спікер форуму – Адріан Сливоцький – видатний американський бізнес-мислитель, українець за походженням, автор 5 бестселерів про управління попитом, викладач LvBS. Він розкаже про правила створення й управління попитом у форматі відео-моста.

Ментори та головні теми 2015 року:

  • Олексій Філановський, маркетинг-директор prom.ua, координує секцію «Маркетингові стратегії Born in Ukraine», присвячену стратегіям українських марок, котрі завдяки маркетинговому компоненту успішно конкурують з міжнародними брендами в Україні та за кордоном.
  • Гліб Вишлінський, заступник генерального директора GfK Ukraine, представить секцію «Вибір споживача і тренди-2015», в рамках якої розглядатиметься поведінка споживачів в період кризи, а також настрої споживачів на основних споживчих ринках.
  • Олена Кустова, віце-президент ADV Group, в рамках своєї секції «Marketing talks» буде обговорювати з великими рекламодавцями питання зміни стратегій маркетингових комунікацій.
  • Ігор Дідок, директор з управління клієнтським досвідом мережі Watsons Україна, представляє тему «Customer Experience-360»; разом із колегами з різних сфер досліджує тему створення і управління позитивним досвідом споживача в сфері роздрібної торгівлі, послуг та FMCG.
  • Роман Гавриш, керуючий партнер AIMBULANCE, в рамках своєї секції, присвяченої digital-маркетингу і цифровим комунікаціям, буде говорити про взаємодію зі споживачем в мережі виходячи з consumer-centric model.
  • Наталія Кошова, маркетинг-директор мережі побутової техніки Comfy, розкриє в рамках секції «Інтеграція маркетингу і технологій» тему технологічних інновацій як ключа до прориву на багатьох ринках.
  • Ірина Рубіс, СEO Ekonomika Communication Hub, координує спеціальну тему форуму «Неслабкий маркетинг для слабкої статі». Ірина покаже на прикладах, чому жіноча аудиторія за своїм потенціалом дорівнює ринкам Індії та Китаю, і як досягнути win-win від цього масштабу.
  • Наталія Ольберт-Сінько, директор PRP в Україні, представить дискусію, присвячену «Human-to-Human Marketing», під час якої перші особи компаній, хедхатнери і маркетинг-директори дискутуватимуть про те, яка роль бренду роботодавця у створенні позитивного досвіду споживача, а також у формуванні нового типу відносин з молодим поколінням співробітників.
  • Оксана Гошва, засновник Hoshva Digital, експерт з інновацій, проведе startup pitch «Технологічні інновації в маркетингу. В який спосіб стартапи можуть бути корисні великому бізнесу».

Зареєструватися для участі у події можна:

за тел.: 044 599 09 79

на сайті: www.marketingforum.com.ua