- Kyiv School of Economics
- About the School
- News
- “Думайте глобальніше. Ризикуйте продумано” – відбувся четвертий модуль програми “Агроледі”
“Думайте глобальніше. Ризикуйте продумано”,
Олеся Жулинська,
PR-директор “Кока-Кола Україна”.
16-17 січня відбувся четвертий модуль програми “Агроледі” за тематикою “Фінансовий менеджмент. Можливості для зростання.”
Власникам бізнесу та управлінцям важливо розуміти в якому середовищі діє організація. Протягом сесій з Олесею Верченко, академічним директором KSE та провідним економістом України учасниці ознайомились із основами макроекономіки для управлінців.
На сесії “Ефективний networking: пошук клієнтів та партнерів” учасниці дізнались про принципи та процес побудови довгострокових відносин від Юлії Тичківської, Віце-Президента Менеджмент-освіти KSE, практикували власні презентації та дізнавались більше про діяльність колег.
Учасниці також дізнались про сучасні світові тренди та технології, означили можливості для їх застосування у власній діяльності разом із Юлією Шиловою, провідним експертом у сфері маркетингу та IT.
Ірина Конченко та Наталія Астаулова залучили учасниць до знаходження пожирачів часу у власній діяльності, більш ефективного управлінню власним часом та опрацювали реальні кейси під час сесії “Тайм-менеджмент”.
Під час модулю відбувся майстер-клас з ділового етикету від засновниці Школи ввічливих манер Аліни Бугар.
Програма спрямована на об’єднання жінок з управлінським досвідом в аграрному секторі і створенні для них навчально-розвиваючого середовища, яке сприятиме їх особистому зростанню, професійному розвитку, обміну досвідом та налагодженню мережі ділових контактів.
Також в рамках модулю відбувся надихаючий сніданок із Олесею Жулинською, PR-директором «Кока-Кола Україна», успішною жінкою та професіоналом своєї справи.
Декілька порад від Олесі:
- Сміливість – це брати на себе відповідальність і не думати, що все погано. Приймати реальність і жити далі.
- Думайте ширше.
- Не забувайте, що треба креативити.
- Ризикуйте продумано.
- Часто бізнес не досягає успіху по причині того, що реальність змінюється, а бізнеси в свою чергу не встигають змінюватись.
Детальніше про програму «Агроледі»