Сертифікаційний курс підвищення кваліфікації
"Фахівець з публічних закупівель"

Сертифікат відповідності Професійному стандарту

“Фахівець з публічних закупівель”

Опис

Сертифікаційний курс “Фахівець з публічних закупівель” – це:

 

  • Лекції та практикуми від найкращих міжнародних та українських фахівців із закупівель;
  • Комплексна та мультидисциплінарна програма, яка охоплює всі базові знання та навички, необхідні для проведення публічних закупівель;
  • Навички захищати свою позицію перед контролюючими та правоохоронними органами;
  • Супровід вашого проекту ментором-викладачем;
  • Залучення до спільноти Центру вдосконалення закупівель;
  • Можливість оптимізувати закупівельні процеси в організації, побачити джерела економії, отримати підвищення.
  • Сертифікат підвищення кваліфікації за освітньою програмою “Фахівець з публічних закупівель” (післядипломна освіта).

 

 

Освітня програма розроблена у відповідності до Професійного стандарту «Фахівець з публічних закупівель» (Наказ Мінсоцполітики від 18.02.2019 № 234).

 

Обов’язковою складовою навчального процесу та вимогою для сертифікації є виконання практичного проекту, який вирішує конкретні задачі організації, де працює учасник програми. Теми проектів обираються студентами за допомогою менторів-викладачів – щоб забезпечити максимальну релевантність до потреб організації та засвоєння цільових навичок.

 

Ця програма для тих, хто:

 

  • Працює у відділах закупівель державних підприємств / органів самоврядування;
  • Виконує функцію Уповноваженої особи для проведення процедури закупівель, чи є членом Тендерного Комітету;
  • Має намір навчитися економити в публічних закупівлях;
  • Планує здійснювати більші обсяги публічних закупівель;
  • Робить перші кроки в сфері публічних закупівель.

 

 

В результаті курсу Ви навчитесь: 

  • Розуміти потреби внутрішнього замовника та задовольняти їх вчасно, якісно, в рамках законодавства та обмеженого бюджету.
  • Працювати із Кубом витрат та приймати рішення на основі аналізу закупівельних даних.
  • Планувати закупівлі та управляти залишками.
  • Базису фінансового менеджменту та зможете говорити однією мовою з департаментами фінансів, бухгалтерією та економістами.
  • Аналізувати ринок та досягати високої конкуренції.
  • Швидко орієнтуватися в усіх процедурах Prozorro та їхніх графіках.
  • Розуміти нормативно-правову базу та економічну логіку.

 

Викладачі курсу: 

  • Наталя Шаповал, керівниця KSE Institute, співзасновниця Центру вдосконалення закупівель
  • Лілія Лахтіонова, Директор департаменту регулювання публічних закупівель, МЕРТУ
  • Ірина Поворозник, ex-Chief Procurement officer SEVERSTAL
  • Інна Мазняк, Керівник департаменту закупівель, Nestle Ukraine
  • Михайло Шнейдер, ex-Chief Procurement officer Ukrposhta
  • Володимир Стецик, Член наглядової ради CEP, міжнародний експерт із закупівель
  • Артур Ковальчук, Старший дата-аналітик KSE
  • Ярослава Дуброва, Юрист, експерт з питань публічних закупівель
  • Ольга Нечитайло, Державний уповноважений Антимонопольного комітету України
  • Крістіна Артеменко, Експерт з питань публічних закупівель
  • Сергій Гвоздьов, Професор KSE
  • Олексій Задоєнко, Старший юрист практики white collar defense, адвокат, к.ю.н., Arzinger

 

Тривалість та формат навчання: 

11 тижнів, не включаючи орієнтацію

6-8 годин/тиждень онлайн, 2 оффлайн практикуми (за умов карантину – онлайн)

 

Період навчання:

вересень – грудень 2020

 

Формат – Blended Learning (“змішане навчання”), що включає:

 

  • Онлайн-лекції викладачів курсу з професійними знаннями в управлінні закупівлями в державному і комерційному секторах економіки;
  • Онлайн-тести для перевірки знань;
  • Онлайн індивідуальний зворотній зв’язок по проекту, коли учасники отримують зворотній зв’язок, індивідуальну консультаційну підтримку від менторів по проекту;
  • 2 Офлайн модулі практичних воркшопів у вихідні, спрямованих на засвоєння та узагальнення отриманих навичок з викладачами та колегами з курсу (за умов карантину – онлайн);
  • Підсумковий іспит і публічний захист фінальних проектів, спрямований на забезпечення якості курсу шляхом безпосереднього контролю з боку викладачів.
  • Кількість слухачів у групі – до 35.

 

Дізнатися про курс більше Ви можете на нашій навчальній онлайн платформі за посиланням.

 

 

Тривалість та формат навчання: 

Для того, щоб отримати доступ до курсу – необхідно здійснити оплату до 9 вересня 2020 року.

Вартість курсу складає 10 900 грн. Ми сподіваємось, що у більшості випадків, організації зможуть покрити вартість навчання для співробітниць(ків). Якщо організація не надає такої можливості – ми надаємо знижку фізичній особі, яка платить за своє навчання самостійно. У такому випадку вартість складає 8 000 грн.

 

Дізнатися більше про умови оплати для фізичних і юридичних осіб Ви можете за посиланням.

 

Програма навчання: 

Модуль 1. Які кроки необхідно зробити, щоби провести закупівлю.

Модуль 2. Аналіз потреб внутрішніх замовників – як саме це робити.

Модуль 3.  Ключові дані закупівельника та як працювати з даними.

Модуль 4.  Управління залишками.

Модуль 5. Планування та бюджетування закупівель.

Модуль 6. Аналіз ринку – як це конкретно робити.

Модуль 7. Оцінка очікуваної вартості.

Модуль 8. Підготовка тендерної документації та проекту договору.

Модуль 9. Процес в  Prozorro.

Модуль 10. Закупівлі будівництва та ремонтів.

Модуль 11. Типові порушення законодавства.

 

Контактна особа: Олена Стародубцева, [email protected] тел. 380674347205

Більше інформації Менше інформації
Початок

2020-09-09

Формат

Середньострокові

Ціна

₴ 10900

Мова

Українська